Gå til innhold

I år kommer ikke Call of Duty til Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tynnes ut:

 

Retail games for Wii U from third party publishers

--------------------------------------------------------------------

Disney Infinity: Marvel Super Heroes - September 23, 2014

Skylanders: Trap Team - October 10, 2014

Pac-Man and the Ghostly Adventures 2 - October 14, 2014

Just Dance 2015 - October 23, 2014

Sonic Boom: Rise of Lyric - November 18, 2014

Watch Dogs - November 2014

Falling Skies: The Game - Q4 2014

Razor Global Domination Pro Tour - 2015

Project Cars - 2015

 

9 spill er tragisk lite og ingen er eksklusive. Watch Dogs ett halvår etter alle andre og jeg er tvilende til om Project Cars noen gang kommer ut til konsollen. Allerede blitt utsatt da de prioriterer PS4/X1/PC som alle andre for tiden.

 

Nei, konsollen vil leve videre kun på Nintendos interne team og spill som Nintendo finansierer som Mario Maker, Bayonetta 2, Zelda U, Smash Bros. 4, Xenoblade Chronicles X etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen overraskelse dette her, faktisk så er jeg overrasket at det finnes "Call of Duty"-spill til nintendo-konsoller i det hele tatt. Nintendo-fans og godt voksne personer med bred spill-interesse er stort sett de eneste som kjøper Wii U. Der er ikke potensialet for inntekter høy, og spesielt siden denne demografien generelt sett ikke er så interessert i spill som Call of Duty og andre multiplayer-orienterte FPS. Det er helt klart ikke verdt penga å lage en versjon for en konsoll som selger dårlig, og som i tillegg sannsynligvis ikke hadde blitt en populær tittel på denne plattformen.
Jeg blir mer overrasket når Ubisoft sier at Assassin's Creed ikke kan være en populær tittel på Wii U, men de har vel tallene til å backe det opp, regner jeg med...

Lenke til kommentar

Selvsagt ikke noe tap sett fra oss gamer.no-leseres ståsted. Slik jeg ser det, er ikke COD o.l det vi på 20+ koser oss med når vi vil ha kvalitet. For Wii U som attraktiv maskin kan det imidlertid få større konsekvenser da Nintendo mister tenåringsmarkedet. Hvilken maskin er det 12-16-åringer ønsker seg til jul/buradag? Jo, maskinen som kjører det alle de hiåpe gutta i gaten spiller: COD og BF. Nintendo taper dessverre den kommende voksengenerasjonen og jeg er redd det snart bare er vi voksne, bitre nostalgikere som samler guttegjengen for Super Smash og Mario Kart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt ikke noe tap sett fra oss gamer.no-leseres ståsted. Slik jeg ser det, er ikke COD o.l det vi på 20+ koser oss med når vi vil ha kvalitet. For Wii U som attraktiv maskin kan det imidlertid få større konsekvenser da Nintendo mister tenåringsmarkedet. Hvilken maskin er det 12-16-åringer ønsker seg til jul/buradag? Jo, maskinen som kjører det alle de hiåpe gutta i gaten spiller: COD og BF. Nintendo taper dessverre den kommende voksengenerasjonen og jeg er redd det snart bare er vi voksne, bitre nostalgikere som samler guttegjengen for Super Smash og Mario Kart.

 

"Voksengenerasjonen" er oss på 40 , ikke dere smårollinger på 20 ;)

Lenke til kommentar

"Voksengenerasjonen" er oss på 40 , ikke dere smårollinger på 20 ;)

 

Tja, i denne sammenheng må man vel også tilhøre den eldre garde dersom man er 25+. Jeg er 26 og vokste opp med SNES og gameboy. Noen kamerater hadde også NES. Jeg vet ikke hvilke Nintendoopplevelser voksengenerasjonen på 40+ har opplevd som ikke jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...