Gå til innhold

E-SPORT: League of Legends - Summer Playoffs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Worlds blir meget spennende i år! Jeg tror de tre lagene som gikk videre fra Europa har en god sjanse til å komme langt i konkurransen. Jeg tror ihvertfall at de hamler ganske greit opp med lagene fra Nord-Amerika. Spesielt Alliance har spilt veldig bra og Fnatic gjør det alltid helt ok. SK Gaming kommer nok til å slite litt, men de har fortsatt en grei sjanse. Blir spennende å se Froggen i midlane og Rekkles som ADC mot verdens beste spillere i deres respektive roller.

 

Når det er sagt tror jeg et av de Koreanske lagene kommer til å gå seirende ut i år også. Finalen i OGN Summer mellom Samsung Blue og KT Arrows var helt SYK. En av de beste seriene med profesjonell League of Legends som noen gang har blitt spilt. Det må også nevnes at onsdag 27. August spilles det en tiebreaker mellom SKT K og Samsung White for å bestemme hvilket lag som tar den viktige 2. plassen i sammenlagte poeng i Korea. Det laget som vinner denne matchen og tar 2. plassen vil være det 2. laget, etter Samsung Blue, som får lov til å ta turen til Worlds.

 

Gleder meg helt sykt til worlds! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Worlds blir meget spennende i år! Jeg tror de tre lagene som gikk videre fra Europa har en god sjanse til å komme langt i konkurransen. Jeg tror ihvertfall at de hamler ganske greit opp med lagene fra Nord-Amerika. Spesielt Alliance har spilt veldig bra og Fnatic gjør det alltid helt ok. SK Gaming kommer nok til å slite litt, men de har fortsatt en grei sjanse. Blir spennende å se Froggen i midlane og Rekkles som ADC mot verdens beste spillere i deres respektive roller.

 

Når det er sagt tror jeg et av de Koreanske lagene kommer til å gå seirende ut i år også. Finalen i OGN Summer mellom Samsung Blue og KT Arrows var helt SYK. En av de beste seriene med profesjonell League of Legends som noen gang har blitt spilt. Det må også nevnes at onsdag 27. August spilles det en tiebreaker mellom SKT K og Samsung White for å bestemme hvilket lag som tar den viktige 2. plassen i sammenlagte poeng i Korea. Det laget som vinner denne matchen og tar 2. plassen vil være det 2. laget, etter Samsung Blue, som får lov til å ta turen til Worlds.

 

Gleder meg helt sykt til worlds! :D

 

Gleder meg også helt sykt til Worlds i år. Det blir så mange flere games pga gruppespillet i år, og så mange flere lag og reginoer som møtes... Det blir rett og slett awesome!

 

Når det gjelder Korea, så tror jeg du har veldig rett i det egentlig. Så Finalen du nevner selv, og det er nesten feilfri LoL tiltross for at spillestilene til lagene er ganske ulike. Gleder litt til å se hvordan CLG har blitt etter scrimme-runden med OGN lag nå da. Håper for deres del at de har lært mye. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Worlds blir meget spennende i år! Jeg tror de tre lagene som gikk videre fra Europa har en god sjanse til å komme langt i konkurransen. Jeg tror ihvertfall at de hamler ganske greit opp med lagene fra Nord-Amerika. Spesielt Alliance har spilt veldig bra og Fnatic gjør det alltid helt ok. SK Gaming kommer nok til å slite litt, men de har fortsatt en grei sjanse. Blir spennende å se Froggen i midlane og Rekkles som ADC mot verdens beste spillere i deres respektive roller.

 

Når det er sagt tror jeg et av de Koreanske lagene kommer til å gå seirende ut i år også. Finalen i OGN Summer mellom Samsung Blue og KT Arrows var helt SYK. En av de beste seriene med profesjonell League of Legends som noen gang har blitt spilt. Det må også nevnes at onsdag 27. August spilles det en tiebreaker mellom SKT K og Samsung White for å bestemme hvilket lag som tar den viktige 2. plassen i sammenlagte poeng i Korea. Det laget som vinner denne matchen og tar 2. plassen vil være det 2. laget, etter Samsung Blue, som får lov til å ta turen til Worlds.

 

Gleder meg helt sykt til worlds! :D

Gleder meg også helt sykt til Worlds i år. Det blir så mange flere games pga gruppespillet i år, og så mange flere lag og reginoer som møtes... Det blir rett og slett awesome!

 

Når det gjelder Korea, så tror jeg du har veldig rett i det egentlig. Så Finalen du nevner selv, og det er nesten feilfri LoL tiltross for at spillestilene til lagene er ganske ulike. Gleder litt til å se hvordan CLG har blitt etter scrimme-runden med OGN lag nå da. Håper for deres del at de har lært mye. :D

 

 

Ja, absolutt! Liker det at to lag fra samme region ikke kan kan havne i samme gruppe, samt at de beste lagene ikke heller kan havne i samme gruppe. Da har vi muligheten til å få noen overraskelser i gruppespillet og dermed få litt mer spennende finaler.

 

Korea er en fantastisk region. Lagene og de individuelle spillerene er så mye bedre enn resten av verden akkurat nå at det blir litt sprøtt. Det er ihvertfall det matchene fra OGN kontra LCS har vist denne sesongen. Men hvis Alliance, Fnatic, CLG og eventuelt Cloud 9 (NA) er i toppform, kan fort de bli de lagene som gir Koreanerne en kamp for tittelen. Det er jo ikke skrevet i stein at de to nevnte lagene fra NA kommer seg til Worlds, men tror de har veldig stor sjanse til det.

 

Er helt enig angående CLG. Blir meget spennende å se om de har fått noe lærdom av å spille mot OGN-lag i Korea. CLG er mitt favorittlag i NA (in Doublelift we trust), så håper de gjør det bra! Er også veldig stor fan av Montecristo som både kommentator og coach. Han kan MYE om spillet og strategiene de kjører i Korea, så det er bare opp til spillerne å ta til seg kunnskapen og utføre det in-game. CLG er nok det laget med mest potensiale i NA. De har vist det opptil flere ganger med de mekaniske ferdighetene i spillet, men mange ganger skorter det i strategien og enkelte "calls".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...