Gå til innhold

Saksøker Internett-leverandører for å få piratnettsider blokkert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi gjør denne problemstillingen helt feil, det er mer fornuftig å lære folk moral, det å gjøre rett fra galt enn å fortsette med denne katt og mus leken som ingen ende vil ta.

Dette er med andre ord et moralsk problem og ikke teknologisk.

 

Om det er et moralsk problem vil det aldri være noe fasitsvar.

Lenke til kommentar

Hehe.
Er fantastisk hvor mye penger folk disse firmaene bruker på at jeg ikke skal bruke penger.
Hadde gladelig betalt for et godt tilbud, men når Nextflix er det enkleste - en tjeneste som ved noen amerikanske filmer ikke tillater meg å se med engelsk undertekst, eller enda verre, at jeg ikke får lov å se uten undertekst, så sier det noe om trangsyntheten og grådigheten disse folkene innehar.
Blir bare sur.

Kunne satt inn Hamaz til å kontrollere filmbransjen, og nåværende filmbransjen til å kontrollere Gaza og ingen ville merka forskjell.

 

 

Ikke er det veldig vanskelig for disse som har en nettside å sette opp en ny vil jeg tro. Så å blokkere nye sider vil kun føre til at advokatene og jegerne ligger et, om ikke fler skritt bak.

Endret av chokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke er det veldig vanskelig for disse som har en nettside å sette opp en ny vil jeg tro. Så å blokkere nye sider vil kun føre til at advokatene og jegerne ligger et, om ikke fler skritt bak.

Advokatene har ingen problemer med det. De koser seg.

Endret av BNixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...