Gå til innhold

Får Ports of Call endelig en verdig oppfølger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ports of Call var artig...inntil eg fann ut at måten å tene pengar på var å berre kjøpe og selge skip. Marknaden i PoC gjekk i ei ekstremt forutsigbar sinus-kurve. Eg skulle ønske det var like lett å bli rik i den verkelege verda.

 

Kay

 

Det som er morsomt er jo at det var slik skipsredere ble rike på 70-80 tallet ;)

 

Uansett så hadde jeg mange fine timer med POC i yngre år, og håper Transocean blir bra, men bare 55 havner? Hvordan skal jeg da kunne smugle kokainen fra Turbo til Miami?

Lenke til kommentar

Gleder meg :)

 

Syns forøvrig XXL var helt grei, etter at jeg lastet ned alle de brukerlagde skipene og havnene og skrudde av simulasjonen. Jeg prøvde aldri 3d-simulatoren, siden versjonen med den klassiske 2d-simulatoren var billigere.

 

55 havner høres veldig lite ut. Det er vel mindre enn det PoC har, og selv med alle de havnene jeg lastet ned i tillegg var det litt få. Det samme med 22 typer gods. Det stod ikke noe om hvor mange skip man kan velge i, men dette tyder jo på at det om mulig er enda færre enn i PoC

 

PoCXXL sin økonomimodus er faktisk ikke så rett frem som anmelderne sier, om man spiller mot en kompetent motstander og ikke AI. Hvilke skip man velger har faktisk veldig mye å si, for med de raske skipene får man høyere frekvens på fraktingen og tjener faktisk mer enn med de ofte mye treigere "bulk" skipene som ikke har dedikert containerplass og derfor kan frakte mye mer.

 

Er dog enig i at Transocean bør være dypere på alle punkt, gitt XXL's antikverte teknologi.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...