Gå til innhold

Bybygging i gigantiske miljøer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke så ofte påvirket, sånn emosjonelt, av spill trailere, men her må jeg være ærlig å si at jeg kjente det rykket litt der nede.

 

Klart, det er alpha footage, veldig lite gameplay, og det ferdige spiller kommer nok til å ha sin del av bugs, men det føltes bare så.. riktig. Størrelsen, grafikken, følelsen.. Det er nesten som en oppgradert Sim City 4.

 

Virkelig på tide Sim City fikk en oppfølger (om så kun spirituelt). Synd at vi ikke fikk en fra Maxis.

Lenke til kommentar

Play offline som feature. Dette må jo bli bra!

 

Jeg la merke til det samme... På en måte er det skuffende at vi har kommet dithen at "offline" har blitt en feature, men dette bør kanskje helst tolkes som et stikk til EA/SimCity, og at utviklerne hinter til at de har lært av andres feil. Jeg håper selvsagt at dette spillet kan løfte sjangeren opp til det nivået det bør ligge på, skikkelige bybyggerspill er noe jeg virkelig savner.

 

Som alltid: Ikke forhåndsbestill... Uansett hva.

Lenke til kommentar

Ja. Hold dere unna preorder-knappen til spillet faktisk er kommet. De tidligere CIM spillene har IKKE vært særlig bra. Selv om de nå prøver å sko seg på features EA ikke inkluderte.

 

Jeg preordret SimCity og brant meg ganske kraftig, som alle andre gjorde. Det skulle jo bli EPIC. Det samme med Aliens: Colonial Marines.

Preordrer aldri lengre før jeg har lest anmeldelser.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Man bør aldri forhåndsbestille spill, det ødelegger for alle. "Pre-order now and get FREE DLC", hva faen... Forhåndsbestilling av film på blu-ray er OK for man vet nøyaktig hva man får, men med spill er det noe helt annet. Når man har ventet et halvt til to år på et spill kan man vente to dager til på objektive anmeldelser... Jeg har forhåndsbestilt selv flere ganger, men aldri mer.

Mod support i spill er det beste som finnes. Dersom spillet har bred støtte for mods vil det bli bra etter hvert selv om det kanskje ikke er bra ved release. Se på spill som Arma II/DayZ, første halvdel av Total War-serien (der kvaliteten har gått ned i samme takt som mod-støtten), Civ5 og kanskje viktigst av alt TES og Fallout-spillene... :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...