Gå til innhold

Her tar Facebok-sjefen en bøtte isvann over hodet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig også for deg og meg å bidra litt til ALS, DMD eller andre sjeldne sykdommer uten at det trenger koste spesielt mye.

Dersom du bruker Amazon Smile i stedet for Amazon Prime, kan du velge en veldedig organisasjon som vil få en liten donasjon hver gang du handler der. Donasjonen går fra Amazon, ikke fra deg. Les mer på smile.amazon.com

Det koster ikke deg annet enn en tanke.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Jeppers, er klar over det. Jeg synes bare slike ting som dette blir så utrolig teite mediastunt. Hvorfor skal de alltid opptre i media når de skal gi noe til veldedighet? Men men, det er jo fint at de gir litt hvertfall :) Hadde rike mektige folk og firmaer lagt en litt større % andel til slike formål så hadde de kunne gjort enorme fremskritt raskere. De gir veldig lite i forhold til formue/ inntekt. Men det gjør vel alle som gir, nesten :hm:

 

Gir jeg også, til Frelsesarmeèn. De bruker pengene internt i landet, på våre fattige, som jeg synes er best.

Lenke til kommentar

Tror det blir endel tilsammen når Amazon eller eBay eksponerer alle sine kunder for en mulighet til å gi til et godt formål. Hvis det foreslås et godt formål når jeg handler på eBay, pleier jeg sende en fem-dollar avgårde. Men der får man en del forslag som ikke er så rett for meg, som veteranforeninger og liknende.

Lenke til kommentar

Jeppers, er klar over det. Jeg synes bare slike ting som dette blir så utrolig teite mediastunt. Hvorfor skal de alltid opptre i media når de skal gi noe til veldedighet? Men men, det er jo fint at de gir litt hvertfall :) Hadde rike mektige folk og firmaer lagt en litt større % andel til slike formål så hadde de kunne gjort enorme fremskritt raskere. De gir veldig lite i forhold til formue/ inntekt. Men det gjør vel alle som gir, nesten :hm:

 

Gir jeg også, til Frelsesarmeèn. De bruker pengene internt i landet, på våre fattige, som jeg synes er best.

 

Uhm. Du vet hva Bill Gates driver med om dagen eller? Disse menneskene gir millioner til utdannelse, forskning og sikkert mye annet som aldri dekkes av media

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...