Gå til innhold

Denne høyttaleren svever i løse luften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nesten utrolig hvor noen klarer å hause opp microhøyttalere, som gjerne spiller klart og pen lyd, men som ALDRI vil kunne gjengi et fyldig lydbilde.

 

Akkurat dette produktet ser jo meget lekkert ut, men lydbildet kan jeg ikke se for meg passer til noe annet enn steder hvor det er komplett umulig å legge opp noe bedre.

 

Jeg har en sånn liten høyttaler på kjøkkenet som spiller meget pent, for å være så liten, men denne drar nytte av at den står på et underlag som kan vibrere og dermed lage noen av de dypere frekvensene. En slik flyvende høyttaler, har ingenting å resonere mot, og bør dermed komme med et mye tynnere lydbilde, i bunnen. Har for all del lyst å høre lyden i denne, for å se hva de har fått til, men jeg kan ikke se for meg at det er revolusjonerende.

Lenke til kommentar

Noe som sier meg at disse tre wattene som er like gode som ti et annet sted... ikke gir meg best lyd for pengene.

 

Like sannsynlig som at 75 W på Harman-Kardon blåser fletta av JVC eller Sony 1000 W anlegg som det florerer av i f.eks. Asiatiske markeder. Alt kommer vel an på hvordan man måler wattstyrken, og hvilke verdier for forvrengning man tillater.

 

Dog, sunn skepsis lagt til grunn, så er det ikke utenkelig at du har helt rett.

 

;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...