Gå til innhold

Call of Duty: Advanced Warfare gjør store flerspillerendringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Tydelig at det skjer et skifte i skytespillene nå, moderne krig-sjangeren er på vei ut.

 

ja, ser sånn ut, og det syns jeg er dumt, liker ikke fremtid skytespill...

Lenke til kommentar

Håper de kommer med en skikkelig bra kampanjedel også. Jeg spiller bare kampanje, er ikke interessert i flerspillerdelen.

 

Call of duty black ops II er på mange måter mye bedre enn ghost. Så synes at ghost er litt dårligere selv om tanks/fly delen er morsomt. Det er mer aktivitet i black ops II og droner og velge våpen/utstyr...

 

Håper kampanjedelen i neste spill blir mye bedre enn ghost. Man bør tenke på sånne som meg også, ikke bare de som digger flerspilldelen.

Lenke til kommentar

Hvem er det som raser rundt I verden å sprer "demokrati" med bomber og granater? Hvor produseres det mest av disse "krigssimulatorne" Kan det tenkes att såntno kan havne I kategorien påvirkende propaganda for ett land som ikke ønsker verden noe godt?

Her sitter det både unger og godt voksne og leker med å drepe og påføre andre smerte og lidelse , mens det sannhets og demokratispredende USA fiser rundt og dreper alt som kan kalles terrorist enten det er små barn, gamle damer eller unge sterke gutter, og attpåtil både fengsler og torturerer noen hvis de skulle komme I skade for å snakke sant. Det finnes så mye smerte og elendighet I verden, og attpåtil bruker (spesielt vestlige) man millioner hvis ikke milliarder av kroner på krigssimulatorer til forlystelse?

Det er så en kan begynne å spikulere I om det virkelig finnes åndsmakter I vår verden.

En sånn komentar som dette er nok litt ekkel og støtende og gledesdrepende, men jeg bare undrer meg over vår snodige og lett påvirkelige natur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...