Gå til innhold

Han likte alt på Facebook i to døgn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt en gang og likte veldig mye fra en eneste side jeg følger. Etter å ha holdt på å trykke liker kontinuerlig for 30-40 min. så kom det opp en advarsel om at facebook ikke var designet for slik bruk (husker ikke ordrett hvordan advarselen så ut) og at jeg ville bli utestengt hvis jeg fortsatte. Jeg ignorerte og dermed var det ikke fysisk mulig å trykke liker på 3-4 dager xD

Lenke til kommentar

Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke!

 

Selv 2 år siden. Bruker skype for å holde kontakt mellom nære venner. Den har talefunksjon, melding og man kan sende filer til hverandre.

 

Har ikke behov for å sette ut bilder for å dele hverdagen min med andre. Hvis en kompis spør meg direkte hva jeg har styrt med derimot, så svarer jeg selvfølgelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke!

Hvordan vet man noen ikke bruker Facebook? De forteller det, hver gang de får muligheten!

 

Facebook er et verktøy. Om du ikke er i stand til å lære å bruke det, er det ren idioti å kalle det for "dritten" og "jeg vil ikke se hva vennene mine spiste til middag". Som mye annet er Facebook nøyaktig det du gjør det til.

 

For min del er det et ypperlig kommunikasjonsverktøy, da de aller fleste bruker det.

 

 

Facebook var et greit opplegg i starten, men etterhvert har det utviklet seg i en retning som jeg ikke ønsker å ta del av. Heldigvis brukte jeg Adblock, ellers ville jeg blitt gal av all reklamen der. Mitt valg. Trenger ikke gjøre dette mer personlig enn det.

Lenke til kommentar

 

 

Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke!

Hvordan vet man noen ikke bruker Facebook? De forteller det, hver gang de får muligheten!

 

Facebook er et verktøy. Om du ikke er i stand til å lære å bruke det, er det ren idioti å kalle det for "dritten" og "jeg vil ikke se hva vennene mine spiste til middag". Som mye annet er Facebook nøyaktig det du gjør det til.

 

For min del er det et ypperlig kommunikasjonsverktøy, da de aller fleste bruker det.

 

 

Facebook var et greit opplegg i starten, men etterhvert har det utviklet seg i en retning som jeg ikke ønsker å ta del av. Heldigvis brukte jeg Adblock, ellers ville jeg blitt gal av all reklamen der. Mitt valg. Trenger ikke gjøre dette mer personlig enn det.

 

 

Helt klart.

 

Personlig bruker jeg bare Messenger appen med tilhørende applikasjoner til PC og Mac. Er ikke ofte jeg er innom selve Facebook portalen i disse dager, med unntak av gruppefunksjonen.

Lenke til kommentar

 

Helt klart.

 

Personlig bruker jeg bare Messenger appen med tilhørende applikasjoner til PC og Mac. Er ikke ofte jeg er innom selve Facebook portalen i disse dager, med unntak av gruppefunksjonen.

 

Samme her, Facebook Messenger er faktisk enestående!

FB generelt derimot er jeg lite interessert i, og besøker den kanskje 2-3 ganger i uka.

 

Som ble sagt lenger opp, Facebook er et verktøy og man velger selv hvordan å bruke det.

En hammer er til for å snekre med; ikke å slå en selv i hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...