Gå til innhold

Antiviruskongen John McAfee lanserer «klage-nettside»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det klaging med fullt navn? Det virket jo omtrent ut som en uthengningstjeneste. Men, det er vel slik at du henger ut både deg selv og "offeret" da på en og samme gang (vi kan se fram til kinderoverraskelser)

 

Du skal ikke se bort ifra at klager vil være anonym eller opptre under en pseudonym.

 

Slike sentraliserte klagesider jeg har sett har vært svært lite konstruktive, og for vedkommende som blir klaget på er det aldri noen god måte å imøtekomme eller fjerne urettferdige/trassige klager. Selv hvis det hadde vært gode løsningen for det så ville det nok tatt alt for mye tid, særlig hvis en person bestemmer seg for å virkelig ødelegge for en bedrift.

Lenke til kommentar

For det første: Han kan da umulig være antivirus-kongen siden han i alle fora sier at han ikke har hatt kontroll over sine egne produkt de siste 15 år.

 

For det andre: It's payback time?

HAHA! Gleder meg til å se hvor seriøst dette blir, det fins jo tross alt ikke så mange useriøse aktører/meninger på internett, så her blir det nok kun høyverdige henvendelser; (endelig får jeg luftet mine ifs/ands/buts fra tek-nettverket på en side som hører på meg, istedet for å si fra til siden det dreier seg om).

 

TEK: Før jeg går til det siste skritt og bruker Mc-a fee sin siste store idè, kunne dere kanskje tenke dere om to ganger før dere bruker Mcafee, Huffington og andre mlrdrr som kilde?

 

Forøvrig så er jeg en investor som ønsker å bidra, for dette ser ut som en god og viktig sak der man bør frigjøre eventuell kapital for å innfri markedets tilsynelatende iøyenfallende knestups forelskelse i en forestilling om kvalifisert synsing i forhold til markedets forventninger om erklæringer iscenesatt av store ord som er satt sammen i en usammenhengende situasjon, men som likevel forblir fullstendig fullverdige i forhold til ordet og ordets bruk i forhold til slik språket burde blitt ivaretatt, dersom jeg enda visste hva jeg egentlig snakker om, men siden jeg bare snakker tull så er det vel ingen grunn til at noen skal høre på meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig så er jeg en investor som ønsker å bidra, for dette ser ut som en god og viktig sak der man bør frigjøre eventuell kapital for å innfri markedets tilsynelatende iøyenfallende knestups forelskelse i en forestilling om kvalifisert synsing i forhold til markedets forventninger om erklæringer iscenesatt av store ord som er satt sammen i en usammenhengende situasjon, men som likevel forblir fullstendig fullverdige i forhold til ordet og ordets bruk i forhold til slik språket burde blitt ivaretatt, dersom jeg enda visste hva jeg egentlig snakker om, men siden jeg bare snakker tull så er det vel ingen grunn til at noen skal høre på meg?

 

You lost me at hello....

Lenke til kommentar

 

Forøvrig så er jeg en investor som ønsker å bidra, for dette ser ut som en god og viktig sak der man bør frigjøre eventuell kapital for å innfri markedets tilsynelatende iøyenfallende knestups forelskelse i en forestilling om kvalifisert synsing i forhold til markedets forventninger om erklæringer iscenesatt av store ord som er satt sammen i en usammenhengende situasjon, men som likevel forblir fullstendig fullverdige i forhold til ordet og ordets bruk i forhold til slik språket burde blitt ivaretatt, dersom jeg enda visste hva jeg egentlig snakker om, men siden jeg bare snakker tull så er det vel ingen grunn til at noen skal høre på meg?

 

You lost me at hello....

Mission accomplished!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...