Gå til innhold

E-SPORT: League of Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å tro at Norske "proffer" ikke har hjernekapasitet til å forstå at de representerer mye mer en bare seg selv når man er på et lag.

Først Nukefuck og nå han her, bare Snute som klarer å oppføre seg.

Jeg er litt glad da, LoL er ikke et competitive game uansett og fortjener ikke spotlighten som en eSport, ikke når de har måttet betale for eSport-scenen.

Lenke til kommentar

Begynner å tro at Norske "proffer" ikke har hjernekapasitet til å forstå at de representerer mye mer en bare seg selv når man er på et lag.

Først Nukefuck og nå han her, bare Snute som klarer å oppføre seg.

Jeg er litt glad da, LoL er ikke et competitive game uansett og fortjener ikke spotlighten som en eSport, ikke når de har måttet betale for eSport-scenen.

 

Hjem er du til å dømme dem, alle har sine grunner og du kan ikke akkurat sette deg inn i deres situasjon uten videre. K0u klaget over at laget bare klaget og og snakte dritt når han ikke spilte perfekt noe jeg også hadde gått ganske lei av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er litt glad da, LoL er ikke et competitive game uansett og fortjener ikke spotlighten som en eSport, ikke når de har måttet betale for eSport-scenen.

 

LoL er den største og mest populære e-sporten i verden. Selv om vi alle liker damer som spiller volleyball så gjør ikke det fotball noe mindre innflytelsesrikt.

 

Men nok om det, når det kommer til k0u så har han sine nykker, som nok satte fyr ordentlig ved dårlig team-sammensetning og/eller lederskap.

 

Han sier han reagerte spesielt på top-lanen som "whiner" etter ganks, og etter å ha sett laget etter at Nukeduck forsvant så er det klart at en klassespiller ble erstattet med en mediocre. Mediocre kommer seg dit hvor de er fordi en jungler bruker mye tid på å dekke over feilene som blir gjort, og Cabochard ble outplayed regelmessig. Det kan da være forståelig at k0u får primadonna nykker hvis han føler det som tagteaming av Messi og "random ukjent spiss".

 

Til orientering blir Meteos, altså Cloud 9 sin jungler i NA, aldri snakket til eller blir bedt om hvor han skal gå. Han skjønner hvor det er mest behov, hvor han trengs og hvordan han skal te seg i diverse situasjoner. Det er da opp til lagspillerne og gjøre det beste av situasjonen og ikke be om hjelp hele tiden. Jungleren er ikke idiot og forstår matchups og klarer å telle creepcount og compare items, og er faktisk den beste til å selv avgjøre hvor han eventuelt må slukke flammer, eller starte noen. Det om Clemet Chu fra Taiwan anså noe slik frihet som et alternativ vet jeg ikke.

 

Når det er sagt sier ikke jeg at dette er ned til enkeltpersonen, men k0u passet dermed ikke sammen med denne top lanen, men det kan også være på bakgrunn av at han har mistet troen på laget etter at Mithy og Nukeduck forsvant.

Det er heller ikke merkelig, de gikk fra å være 4 av 5 med betydelig skillnivå, ned til 2 av 5 og 3 wildcards. Det gikk fra å være noe som kunne blitt nye Alliance til å bli noe kun med potensiale for medioker prestasjoner. Det er klart det tapper på motivasjonen.

 

Men når det er sagt er både Nukeduck og K0u unge, og jeg tviler på at det er det siste vi har sett av dem. Enten vil noen av de eksisterende lagene plukke dem opp når ting bikker imot, eller så vil de kanskje sammen med Mithy gå sammen igjen til vinteren når banen til Nukeduck er borte og en kan begynne å spille kompetitiv igjen.

 

Men jeg må si jeg synes bare det vær skikkelig synd at dette gikk åt skogen. Nukeduck, Mithy, K0u og Alex ich... Få Reckless på den linja og en er best i verden innen 1 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...