Gå til innhold

Forhandler la ut Galaxy Alpha på forhåndssalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er bare så syk kopi av Iphone. Med bare en knapp under skjermen. Kjører sikkert ios også med android skall fordi ios er best ingen protest.

 

En apple provokant. Her ja. Jeg datt av stolen av latter når jeg leste dette tøvet. Mannen ser ikke forakjell på rose og tulipan.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Den er bare så syk kopi av Iphone. Med bare en knapp under skjermen. Kjører sikkert ios også med android skall fordi ios er best ingen protest.

 

En apple provokant. Her ja. Jeg datt av stolen av latter når jeg leste dette tøvet. Mannen ser ikke forakjell på rose og tulipan.

Kjipt av verden er full av trangsynte mennesker som ikke innser eller aksepterer at det fins overlegne produkter ovenfor det Apple produserer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser utsom en iPhone. Med engang de gikk over til metall, så måtte de gå fra 1080p til 720p.

Samsung er så billig, skal gjøre hva som helst for å spare $$$. Blir litt sjokkert. Må vel sikkert oppgradere opp til 3ghz og, for at touchwiz skal slutte å lagge xD

Tviler sterkt på at det blir noe 720p skjerm her. Og om i det heletatt blir noe "Galaxy Alpha" da.. :p

Lenke til kommentar

 

 

Den er bare så syk kopi av Iphone. Med bare en knapp under skjermen. Kjører sikkert ios også med android skall fordi ios er best ingen protest.

 

En apple provokant. Her ja. Jeg datt av stolen av latter når jeg leste dette tøvet. Mannen ser ikke forakjell på rose og tulipan.

Kjipt av verden er full av trangsynte mennesker som ikke innser eller aksepterer at det fins overlegne produkter ovenfor det Apple produserer.

Kjipt at idioter skal si det samme om og om igjen i en årrekke..

Folk er ikke idioter, majoriteten av folk liker produkter som er solide, simple og leverer det som trengs på en elegant og kvalitetssikkert måte. Jeg selv har ikke iphone, har hatt android telefoner de siste årene. HTC one, nexus 4, HTC one, galaxy s4 og nå har jeg note 3. Det jeg savner fra iphone er akkurat de tingene nevnt ovenfor, og LYDKVALITETEN. Lydkvaliteten er underlegen på Android i forhold til iphone..

 

Vis du er ute etter MEST MULIG spesifikasjoner og innhold som mulig for pengene gå for all del etter android.

 

Men jeg personlig skal vurdere å kjøpe nye iphone 6 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Her er barnehagen på tur igjen.

 

Utrolig at ingen kan bare lese en artikkel uten å måtte slenge ut av seg noe piss om at Android er best eller iPhone er best.

 

"Jeg har større snurrebass enn alle dere andre til sammen!! "

 

Sånn da har sakligheten nådd bunn-nivå, så da kan vi kanskje holde oss til saken?

 

Skal bli spennende å se hvordan denne er. Galaxy S5 var for mange en skuffelse. Får se om de klarer å innfri denne gangen. Apple kommer nok med sine nye telefoner i September, og det skal bli minst like spennende å se hva de kommer med.

 

Hilsen en som faktisk kan overleve med en telefon som ikke er best, størst og vakrest i verden!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...