Gå til innhold

Her er alle bidragene i vignett-konkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra, men to som skilte seg ut for min del.

Cato Skogvoll - Den beste etter min mening. Kunne kanskje brukt en annen bakgrunn enn murveggen. Bare en grå vegg, skyggelagt på samme måte eller no.

 

Anders Valaker Tisthamar - Enkel men veldig bra. Lyd?

 

Just my 2 cents :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg likte kanskje den av Anders Valaker Tisthamar best, men introen føler jeg ikke går helt i mål. Det er noe med flyten på den, kanskje måten ting krasjer litt på. På en annen måte liker jeg at "A" en er gjort til et slags fly fra "Gravity Force" (eller den type spill). Kanskje om man bruker alt fra Anders bortsett fra introen, og velger heller introen til Erik Strandseter Bekken? Jeg er også enig i at Cato Skogvoll skiller seg positivt ut, men murveggen falt ikke helt i smak hos meg. Lys grå / hvit bakgrunn passer bedre til Gamer.no enn en murvegg synes jeg.

Lenke til kommentar

Anders Valaker Tisthamar sitt konsept i sin helhet er en gavepakke av en annen klasse.

 

Godt gjennomført og herlig levende og lekent konsept. Less is more, sies det. Det vil jeg helt klart si at dette er. Det er mye som skjer, uten at det er "in your face".

 

Introen kan nok jobbes mer med. Den går litt i rykk og napp i starten, noe som virket upresist. Men derfra og ut er det en fargeklatt sett i sammenheng med de andre forslagene.

 

Liker spesielt godt at det er tenkt å integreres så godt med materiell, og at det ikke er et klassisk hardt kutt fra opptak/intervju/in-game til bumper og sluttplakat.

 

To tomler opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...