Gå til innhold

Disse produktene er det flest som lengter etter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ver vedlig spent på både ASUS NX500 og ASUS GX500. Skjermene skal vistnok være veldig gode, men det bekymrer meg litt av de underpresterer veldig uten strømtilførsel ifølge tidlige tester. Vi får se når dere får inn en nyere testenhet :) Hvis disse virkelig har bedre bildekvalitet enn MacBook Pro blir det et vanskelig valg :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Når kommer klesbretteroboten?

Brette klær er greit nok, men jeg vil heller ha en robot som parer sokker for meg.

 

Det er jo en implisitt forutsetning er inkludert i feature-listen til denne roboten. SuperDuper-modellen bør ha garanti for å finne den savnede partneren til strømpene også..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Lengter etter en robot som både kan klippe plenen og plukke eplene som faller ned.

Det burde vært enkelt å lage vel !?

Jeg mener, helt alvorlig, at ASIMO bør klare både klesvask og epler. Gressklippingen kan dagens gressklipperroboter ta seg av. Samme med støvsugerroboter og gulvvaskeroboter. ASIMO bør heller på sikt lære seg å ta seg av disse.

Lenke til kommentar

Har ikke mye tro på at iphone 6 skal være så forferdelig ettertraktet. Jeg snakker ikke om popularitet på markedet men om de som faktisk vet noenlunde hva den kommer til å være i stand til å gjøre... som er ikke mye å skryte av i forhold til konkurrentene.

 

Hahah. Morsomt!

Ikke ettertraktet av de som vet mye om "specs" og "fancypancy" feautures? Snakker vi om de som får vann i munnen av funksjoner som HTC's dotview, eller airtouch'n til samsung, og pulsmåler?

Lenke til kommentar

 

Lengter etter en robot som både kan klippe plenen og plukke eplene som faller ned.

Det burde vært enkelt å lage vel !?

Jeg mener, helt alvorlig, at ASIMO bør klare både klesvask og epler. Gressklippingen kan dagens gressklipperroboter ta seg av. Samme med støvsugerroboter og gulvvaskeroboter. ASIMO bør heller på sikt lære seg å ta seg av disse.

Hva med stryking av tøyet da? Eller stryking av kjæresten når jeg er for opptatt bak PC'en :blush:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...