Gå til innhold

Hør nyeste episode av Forumet: #20 - Mannen faller, makrell, tunfisk og Charter-Karl

Spotify | Apple Podcasts

Foto

Over 4,6 millioner spilte Destiny-betatesten

15 svar i denne tråden

#1 Arodem

Arodem

Redaksjonssjef, Gamer.no

• Good Game AS
  • 3 699 innlegg
  •   4. mars 2011

Skrevet 30. juli 2014 - 14:56

original.300x169.jpg

– Den største betatesten av en ny serie på konsoller noensinne, hevder Activision.

Over 4,6 millioner spilte Destiny-betatesten
  • 0

Audun Rodem
Redaksjonssjef, Gamer.no
Twitter E-post

#2 Puro

Puro

Bruker

• Medlemmer
  • 1 876 innlegg
  •   14. juli 2009

Skrevet 30. juli 2014 - 17:07

Lol, trodde det var til PC jeg, hadde lyst til å teste det.
Det skjer ikke om det er på konsoll for å si det sånn.:p
  • 1

SteamID: Puro
Mortal Kombat X: Lord Raiden(D), Cassie(B), FIGHT!

#3 JoseCuervo

JoseCuervo

Bruker

• Medlemmer
  • 2 767 innlegg
  •   22. april 2007

Skrevet 30. juli 2014 - 17:57

Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....

Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4.

• 2

"Salah plukker opp, vender vekk en 17-18 russere og legger ballen over på høyrefoten før han løfter den opp i nettaket fra kloss hold."

''He was Lemmy and he played rock'n'roll''

"En hær av sauer ledet av en løve, vil slå en hær av løver ledet av en sau"

Høyrehånda: https://www.diskusjo...8#entry24492277

#4 olefurz

olefurz

Bruker

• Medlemmer
  • 463 innlegg
  •   20. august 2011

Skrevet 30. juli 2014 - 21:58

Tøv, denne rekorden holder BF4, med nærmere 6mill. spillere på konsoll.
  • 1

#5 Bigthermal89

Bigthermal89

Bruker

• Medlemmer
  • 53 innlegg
  •   17. juni 2013

Skrevet 31. juli 2014 - 01:26

Destiny> bf4, mw etc..
  • 0

#6 TheKims

TheKims

Bruker

• Medlemmer
  • 8 440 innlegg
  •   9. november 2005

Skrevet 31. juli 2014 - 05:52

Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....

pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg.
  • 1

CPU/GPU: Intel i7-8700K@5Ghz - Gigabyte Radeon RX Vega 56
MOBO/Ram: Asus Rog Strix Z370 G-Gaming - Corsair Vengeance  DDR4 3000Mhz 16GB
Tastatur, Mus og Skjerm: Corsair K65, Logitech G502 og Acer 35" LED CZ350CK Curved 100Hz

#7 henrikwl

henrikwl

Bruker

• Medlemmer
  • 5 063 innlegg
  •   11. november 2005

Skrevet 31. juli 2014 - 06:40

Tøv, denne rekorden holder BF4, med nærmere 6mill. spillere på konsoll.

Så, hvilken ny serie er BF4 det første spillet i?
  • 2

#8 seth_vacn

seth_vacn

Bruker

• Medlemmer
  • 117 innlegg
  •   24. desember 2008

Skrevet 31. juli 2014 - 10:08

Gleder meg sinnsykt til dette spillet, men har ikke lyst til å kjøpe konsoll :( Må vel krype til korset å kjøpe en ps4 eller xbone:/ Og siden jeg er så glad i Halo så må det vel bli en Xbone.
  • 0

#9 LarZen

LarZen

Bruker

• Medlemmer
  • 17 686 innlegg
  •   7. november 2001

Skrevet 31. juli 2014 - 10:26

Gleder meg til å utforske videre på månen. Har også en høne å plukke med opp til flere fiender med lv ??? som jeg skal blåse hode av i hevn :p

• 1

#10 simalarion

simalarion

Bruker

• Medlemmer
  • 8 982 innlegg
  •   13. mars 2003

Skrevet 31. juli 2014 - 12:58

JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa:snapback.png

pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg.

--------------------------------------

Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten.

Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe)

Dette innlegget har blitt redigert av simalarion: 31. juli 2014 - 13:00

• 0
"My feelings - as usual - we will slaughter them all"
Sjekk ut - http://gleng.me - Min Hobby Humor #Rute# side

#11 hypotc

hypotc

Bruker

• Medlemmer
  • 3 120 innlegg
  •   25. april 2003

Skrevet 31. juli 2014 - 15:06

Gleder meg til å utforske videre på månen. Har også en høne å plukke med opp til flere fiender med lv ??? som jeg skal blåse hode av i hevn :p

Er vel første prioritet å slakte alt av highlevels i Old Russia ja, de skal få kjenne det. :p

• 1

#12 JoseCuervo

JoseCuervo

Bruker

• Medlemmer
  • 2 767 innlegg
  •   22. april 2007

Skrevet 31. juli 2014 - 15:15

Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten.

Jeg tenker ikke på person, bare småflirer litt når jeg blar meg igjennom div poster på diskusjon.no og får et inntrykk av at pc kun gamere virker litt høy på pæra og master race og tror de er sportsutøvere :rofl: .

Men for all del, de får bare gjøre sitt. Gir meg noen latterkuler om dagen.

Jeg har alt av konsoller og en bad ass pc.

• 0

"Salah plukker opp, vender vekk en 17-18 russere og legger ballen over på høyrefoten før han løfter den opp i nettaket fra kloss hold."

''He was Lemmy and he played rock'n'roll''

"En hær av sauer ledet av en løve, vil slå en hær av løver ledet av en sau"

Høyrehånda: https://www.diskusjo...8#entry24492277

#13 Bruker-104685

Bruker-104685

Bruker

• Medlemmer
  • 8 068 innlegg
  •   23. juli 2006

Skrevet 31. juli 2014 - 15:19

Jeg hadde ikke store forventninger når jeg prøvde alpha og beta. Kom ut med veldig bra inntrykk av hva jeg kan forvente meg i september. Liker at det går den veien. :) 

• 0

#14 LarZen

LarZen

Bruker

• Medlemmer
  • 17 686 innlegg
  •   7. november 2001

Skrevet 31. juli 2014 - 15:26

Er artig når det kommer noe som drar opp spill interessen litt igjen :)

• 0

#15 simalarion

simalarion

Bruker

• Medlemmer
  • 8 982 innlegg
  •   13. mars 2003

Skrevet 1. august 2014 - 08:19

Jeg tenker ikke på person, bare småflirer litt når jeg blar meg igjennom div poster på diskusjon.no og får et inntrykk av at pc kun gamere virker litt høy på pæra og master race og tror de er sportsutøvere :rofl: .

Men for all del, de får bare gjøre sitt. Gir meg noen latterkuler om dagen.

Jeg har alt av konsoller og en bad ass pc.

Ehhh ok... om du sikter til Puro bedriver du jo flaming selv her (passiv aggresjon i den hensikt å tirre på deg noen). Det er videre ikke et nytt fenomen at folk blir litt hjernevasket i forhold til det man har kjøpt å forsvarer kjøpet sitt (eller gaven sin)- Mac vs PC , Android vs Osx, Iphone vs Galaxy og ikke minst konsoll vs konsoll, forumer er stappfulle av dette. Har sett flamewars siden Amiga tiden så om du fortsatt finner det morsomt har du trolig ikke vært så lenge på forum, da har du det i så fall mye "morro" rundt omkring på div forum.

Flott ekstra info at du har konsoller å en "badass Pc" da får man på en måte inntrykk av at du er så opplyst å en fritenker!. Men tror nok de fleste inkl meg selv har nettop det, det betyr ikke automatisk at man ikke håper enkelte titler kommer til PC.

Dette innlegget har blitt redigert av simalarion: 1. august 2014 - 08:22

• 0
"My feelings - as usual - we will slaughter them all"
Sjekk ut - http://gleng.me - Min Hobby Humor #Rute# side

#16 PetriZide

PetriZide

Bruker

• Medlemmer
  • 316 innlegg
  •   26. desember 2002

Skrevet 1. august 2014 - 11:07

I The Tower sparket jeg en ball og ble blåst opp i luften av en vifte på ett tak.

11/10
  • 0

"IF YOU DONT WANT TO ANSWER THE DUDES QUESTION WITH THE INFORMATION HE IS SEEKING DONT POST A REPLY YOU FUC**** AS****"
Google er din venn. slik kan du finne svarene fortere for meg.

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere