Gå til innhold

E-SPORT: Dota 2 - The Intertnational 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker det var ganske så mange hundre tusen som brukte spectate/watch ingame. Herlig tjeneste, gir mye bedre kvalitet enn video streaming, bruker mindre båndbredde og gir mer fleksibilitet. For de som ikke har prøvd dette før så ja, du kan fortsatt høre casters ingame.

Lenke til kommentar

Jeg synes brettets oppbygging minner litt om gode gamle Red Alert 2-dager. Er det milevis forskjell mellom Dota 2 og Red Alert 2? Jeg har aldri satt spillklørne mine Dota 2, så jeg er ikke en newbie en gang (enda) :)

Spilte også endel RA2 og ser godt at du kan se en likhet når det kommer til mapet. Spesielt bymaps i RA2 var jo gjerne firkatene eller andre former med diverse kryssende veier.

 

Det er en endel likheten mellom RTS og ARTS/MOBA/DotA eller hva du enn velger å kalle spill som Dota 2, LOL, HotS osv. Om du ser for deg at i stedet for å ha veldig mange enheter å styre har du heller en i fokus som har mange abilities á Tanya og andre fra RA2. Utover dette er likhetene ganske få, men det er ganske vanlig blant proffscenen at folk som tidligere har spilt SC2 og andre strategispill nå spiller Dota 2. Ferdighetene kommer til nytte begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...