Gå til innhold

Vil du abonnere på EA-spel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor det er så lave avslag på disse tjenestene. Jeg har PS4 og PS Plus, og jeg savner Xbox pga de utrolig bra tilbudene. Selv på spill som har kommet ut for noen uker siden får gode rabatter. PS Plus skulle være gavmilde og gi meg Watch_Dogs for 499kr som er 13-14% rabatt. og EA som sikkert ikke trenger penger skal gi oss 10%!!!!

Lenke til kommentar

Noen uspennende spill og betale for å spille demoer? Frister ikke så mye foreløpig.

 

AtW

 

Visst man eier Ps Vita/ps3 og ps 4, så sparer man så mye penger på Ps + la oss si at du skal betale for Destiny multiplayer, da får du 6 gratis spill i slengen på 1 måned, og jeg har ver med siden dag 1, og spillene jeg har fått er jo skikkelig bra. forstår ikke hvordan dette fungerer :p

 

UANSETT så fikk de Microsoft til og gjøre det samme, bare at de gir bort spill, ikke låner de.

Synd at spillene er forferdelig.

Lenke til kommentar

Det at ikke EA tilbyr hele spill katalogen sin får meg til å tro at dette ikke er noen tung satsning fra dem, slik det er nå utfordrer de ingen og kommer ikke til å gjøre noe for markedet som en helhet.

 

Dette viser vel bare at på samme måte som musikk og film bransjen ikke helt forstår digitalt, har også EA på toppen problemer med å forstå den digitale hverdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg forstår ikke hvorfor det er så lave avslag på disse tjenestene. Jeg har PS4 og PS Plus, og jeg savner Xbox pga de utrolig bra tilbudene. Selv på spill som har kommet ut for noen uker siden får gode rabatter. PS Plus skulle være gavmilde og gi meg Watch_Dogs for 499kr som er 13-14% rabatt. og EA som sikkert ikke trenger penger skal gi oss 10%!!!!

 

Har løsningen for deg: kjøp deg PC, og kjøp spill på STEAM eller andre sider for 75% gjennom salg. :p

Lenke til kommentar

Viss eg forstår EA riktig vil alt man har erverva som medlem bortfalle viss man ikkje er medlem lenger. Dvs at man må være medlem for å nyttigjere seg det man kjøper til rabatt.

 

EA har for få spill eg vil ha gjennom eit år til at rabatten vil greie å gi dette abonnemanget verdi for meg. Gratisspill og demo-spilling dreg heller ikkje opp verdien.

 

Synd at XO ikkje har fått på plass ei betre ordning som innkluderer alle spillutgivere. Dette blir for smått og snevert til at det gir meg verdi.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør de det med DLC? må man betale leie for hver enkelt DLC kan dette fort bli dyrt. Det er jo en veldig fin løsning for sportsspillene, ihvertfall for oss som er lettlurte nok til å kjøpe den nye utgaven hvert år..

 

Hjelper det da? Du blir nok liggende et år (en versjon) på etterskudd. Kan ikke se for meg at de legger siste utgave av disse spilla der, så hvis du uansett er en av dem som må kjøpe det nye hvert år må du vel fortsatt det?
Lenke til kommentar

Enten gir de oss hele biblioteket, eller så lar de oss velge kategorier. Det er lite aktuelt for meg som selverklært lykkelig sportsanalfabet å investere i et abonnement som inkluderer 50% sportsspill og 0% sci-fi. Hvor er Mass Effect-serien?

 

I uansett tilfelle er dette til XBOne, så jeg vet ikke hva EA forventer av oss PC-brukere. Tydeligvis nok med at de prakker på oss ubrukelig skvip som Origin, som etter mangfoldige oppdateringer fremdeles ikke fungerer slik det skal. Plasteren på såret er nå et gratis spill i ny og ne, men det er som å klistre ett enkelt Ole Brumm-plaster på et lemlestet rørbombeoffer. Når det gjelder tilgang på spill så forventer de nok at vi fremdeles skal enten gi penger til Steam når det er salg, eller oppsøke mindre legitime kilder for anskaffelse av deres produkter.

Lenke til kommentar

Enten gir de oss hele biblioteket, eller så lar de oss velge kategorier. Det er lite aktuelt for meg som selverklært lykkelig sportsanalfabet å investere i et abonnement som inkluderer 50% sportsspill og 0% sci-fi. Hvor er Mass Effect-serien?

 

I uansett tilfelle er dette til XBOne

Tror nok det bare er snakk om spill til XBone, og det er som kjent ikke så mange av dem ennå. Mass Effect er så vidt jeg vet bare til XB360, ikke XBone.

Lenke til kommentar

Er nok ikke lenge før Sony lar oss spille eldre PS spill på våre PS4 system heller. Såvidt jeg vet skal betatestingen igang i USA nå i høst? EA sine spill har uansett aldri vært spesielt gode. Noen spill har vært kjempebra, men de har vært dårlig til å rette bugs og fikse sine spill etter utgivelser. Blir ingen XBONE her med det første

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...