Gå til innhold

Asus slipper nå en rekke nye Strix-produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se her ja. Asus fortsetter å innta nye marked. De lykkes i de fleste områdene, men de har en del skivebommer også, blir spennende å se hvordan disse gjør det mot konkurrentene.

 

Min gjettning er at de trenger litt mer tid for å perfeksjonere disse. :) Men når alt kommer til alt så er det prisen som hovedsaklig bestemmer hvor bra produktet er (for å ikke nevne konkurrentene).

Lenke til kommentar

 

 

Disse bryterne skal tåle å klikkes opp mot 50 millioner ganger

Hvis jeg husker riktig var det vel slik at blå og brune er forventet til 25 millioner trykk?

Mitt glimrende tastatur fra Logitech har brune taster og skal tåle 50 millioner trykk, G710+ :)

Beste tastaturet jeg noensinne har hatt . http://www.hardware.no/artikler/logitech-g710/116199

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Jeg forstår at denne produktserien sikter på en spesifkk målgruppe - men ærlig talt, er det virkelig nødvendig å fylle markedet med enda mere smakløst ræl som dette her?

Det må da vel være mulig å ha interesse for 'entusiast-hardware' uten å ha (tilsynelatende) dårlig smak?

Endret av Sintfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt dette segmentet til asus jeg.. De har jo ROG ? Trodde det var de gutta som fokuserte på det som har med gaming og gjøre ?

 

Hva er det som skiller Strix produkt fra ROG produkt ?

 

Enig der. Har selv et ROG hovedkort.

Underlig at de velger å lage to så like produktlinjer..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Mitt glimrende tastatur fra Logitech har brune taster og skal tåle 50 millioner trykk, G710+ :)

Beste tastaturet jeg noensinne har hatt . http://www.hardware.no/artikler/logitech-g710/116199

 

Stol på datablader og dedikerte forumer, ikke de som bruker bryterne.

Jeg stoler på det Logitech sier , brune har blitt TESTET og skal tåle 50 millioner trykk.

 

"Tactile high-speed, mechanical keys.

The mechanical keys on the g710_plus deliver gaming-grade responsiveness and tactile feedback superior to rubber-domed keys. With an actuation force and distance of 45 g and 4 mm, respectively, the keys are optimized for rapid command entry. Plus, the keys have been tested for durability to a 50 million cycle life."

Lenke til kommentar

Jeg stoler på det Logitech sier , brune har blitt TESTET og skal tåle 50 millioner trykk.

"Tactile high-speed, mechanical keys.

The mechanical keys on the g710_plus deliver gaming-grade responsiveness and tactile feedback superior to rubber-domed keys. With an actuation force and distance of 45 g and 4 mm, respectively, the keys are optimized for rapid command entry. Plus, the keys have been tested for durability to a 50 million cycle life."

 

Du stoler heller på logitech enn firmaet som lager bryterne :huh:

Uavhengig av hvor Logitech har fått tallet sitt fra, er bryterne laget/beregnet for 20 millioner trykk.

Ikke stol blindt på markedsføring. :nei:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...