Gå til innhold

Så mye koster Samsungs kurvede 4K-monster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at det faktisk er fordeler med å ha kurvet skjerm når en er oppe i denne størrelsen, i forhold til en 46-tommer. Ville heller kjøpt en bil for prisen på det setupet minus et kinorom og utstyret som skal til for å gjøre det fungerende. Større "skjerm" og eg GT-86 i garasjen. Nuff said.

Endret av Randominated
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt fullstendig unødvendig da det ikke fins noe relevant innhold til 4K. Så for alle dere som planlegger å kjøpe en billig 4K-TV: ikke gjør det. Standarden har ikke hevet seg mer enn 720P engang på de fleste kanaler -- og vi har hatt HD i et tiår nå.

Vent heller 5-6 år til (selv tror jeg det vil ta enda lenger tid), når du faktisk får bruk for 4K, og kjøp en TV som vil bli både billigere og bedre enn de som er ute i dag.

 

2K kanaler og 2Kfilmer kan du se på din TV i 2K (1080P). Å kjøpe en 4K TV nå, blir som å kjøpe en 1000W-strømforsyning og bare bruke 250W av den.

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Fortsatt fullstendig unødvendig da det ikke fins noe relevant innhold til 4K. Så for alle dere som planlegger å kjøpe en billig 4K-TV: ikke gjør det. Standarden har ikke hevet seg mer enn 720P engang på de fleste kanaler -- og vi har hatt HD i et tiår nå.

 

Vent heller 5-6 år til (selv tror jeg det vil ta enda lenger tid), når du faktisk får bruk for 4K, og kjøp en TV som vil bli både billigere og bedre enn de som er ute i dag.

 

2K kanaler og 2Kfilmer kan du se på din TV i 2K (1080P). Å kjøpe en 4K TV nå, blir som å kjøpe en 1000W-strømforsyning og bare bruke 250W av den.

 

TV henger alltid etter, men ikke alle ser kun på TV-sendinger....

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...