Gå til innhold

Battlefield Hardline utsettes til 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse


Finnes det fortsatt lettlurte pappskaller som lar seg overbevise av EAs store markedsføringmaskin for å kjøpe dritt fra dette jævlige selskapet ­­ som gang på gang leverer drittprodukt etter drittprodukt, og besmitter alt og alle under sine vinger med DLCs, halvferdighet, bugs, "premium deals" og annen pisspreik som skriker ut "JEG DRITER I DEG SOM KUNDE OG VIL BARE TA LOMMEBOKA DI ENKLEST MULIG!"?


Som om Battlefield ikke hadde blitt voldtatt nok allerede. Dette spillet er tom. dårligere enn BF4, og det sier noe.



Endret av La Menthe
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De må vel fikse BF4 først hvis denne modden skal virke?

 

Er nok ikke slik EA driver butikk. Bugs som var i BF3, gjorde jo comeback i BF4, noe som tilsier at BF4 i stor grad er copy\paste av BF3, og var planlagt\under utvikling allerede før BF3 realease. Tipper det samme skjer igjen i Hardline, noe som gjør at ihvertfall jeg har kjøpt mitt siste BF-spill.

Lenke til kommentar

http://www.mordorhq.com/showthread.php?15477-Battlefield-Hardline-Delayed-Until-2015&p=320958#post320958

 

Here's some fill in info on why i think i might've been direct or partial cause of the delay.
Few months ago i've taken the liberty of looking through Hardline.exe with cheat engine, something anyone could to.
I did a string search for "Mendoza" (Main SP character), and shazam, there are subtitles for entire SP "baseline" in the memory.

(just to make this part legit, here's how to do it even now:
Use this site: http://par.nofate.me/ on BFH.par file located in same folder as BFH.exe. Using modified par file, just replace the default one and run bfh.exe, then attach cheat engine and look for strings like "Mendoza", "Boomer", or "Khang") (just in case: i did it while beta was officially running so no file modification was in play, i just took a peek on vanilla game with Cheat Engine so it was de lege artis)

I've posted it on reddit, but those guys didn't really latch on, due to whatever reason.
So now, a month later i've posted same stuff on BL forums hoping for a good laugh at least.

Didn't expect EA to flip shit entirely.
Firstly thread was locked, post removed and my BL profile god "hidden".
Then post got reverted, thread is still locked and my profile remains hidden.

Here's the part on which you can call bullshit entirely or take my word on it.
There was a top-down call from main EA branch to regional sub-branches, asking who did it and how the leak was made.
Suffice to say, silly Visceral/EA did not even realize what they pack in publicly available beta they distribute.
From what i've heard from bouncing echoes, they do not know who, what, why or how. They don't know who i am or where i live (despite general internal uproar they seem to have issues finding this info).My bet is that they think i've stolen the copy of game or i work for EA or know someone who could give me a copy. But their first reaction was (most likely is) to "draw consequences".
I don't get what they mean by it but i assume it's either EA account termination based on one of million+1 TOS paragraphs or literally, a lawsuit.
Don't quite get the law basis on which they'd wish to base the lawsuit on but, hey it's EA. Quite sure they've lost a few of similar lawsuits both in EU and US.
Surely if they choose to, they can possibly turn me to shreds. Only thing protecting me is possible PR shitstorm EA might be afraid of, especially since initial crowd reaction to the delay news is positive.

This may be the case, or i'm just entirely paranoid on this case. Surely hope i am lol.

Anyways, i didn't use to post on mordor since past few months, due to whatever reason and i don't really intend to keep posting from now on.
I only chipped in here since i have the feeling i'm really "relevant" to this particular case and this is the only suitable place to post my POV on this.

Cheers.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar

Veldig enig me de fleste her at hardline var dårlige greier, altfor likt BF4 og for lite nytt til at det forsvarer et kjøp. Har allerede BF4 og blir nok ikke kjøp sånn som det ser ut den dag i dag.

 

Er dog mer positiv til Call of duty - Advanced warfare, det ser faktisk litt spennende ut!

Lenke til kommentar
Å gjøre Hardline bedre vil jeg si er en umulig oppgrave i mine øyner så for min del kan dette spillet utsettes helt til Battlefield Football Manager, Battlefield For Speed og Battlefield City kommer.

og evt andre totalt nyskapende spill ifra EA som bare må ha Battlefield navnet i tittelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig enig me de fleste her at hardline var dårlige greier, altfor likt BF4 og for lite nytt til at det forsvarer et kjøp. Har allerede BF4 og blir nok ikke kjøp sånn som det ser ut den dag i dag.

 

Er dog mer positiv til Call of duty - Advanced warfare, det ser faktisk litt spennende ut!

Du liker altså ikke en ny tilleggspakke til BF4, men CoD som er copy paste med kanskje noen nye våpen og kart, med samme motoren som for 5 år sia, er spennende ?

 

Dette er grunnen til at jeg ikke spiller noen av de, det er det samme om og om igjen.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

 

 

Veldig enig me de fleste her at hardline var dårlige greier, altfor likt BF4 og for lite nytt til at det forsvarer et kjøp. Har allerede BF4 og blir nok ikke kjøp sånn som det ser ut den dag i dag.

 

Er dog mer positiv til Call of duty - Advanced warfare, det ser faktisk litt spennende ut!

Du liker altså ikke en ny tilleggspakke til BF4, men CoD som er copy paste med kanskje noen nye våpen og kart, med samme motoren som for 5 år sia, er spennende ?

 

Dette er grunnen til at jeg ikke spiller noen av de, det er det samme om og om igjen.

Jeg er selv en av de som i mange år var en hardnakke kritiker av Call of Duty og rose Battlefield-serien opp i skyene. Men faktum er at EA og DICE har nådd et punkt med Battlefield som er lavere enn det Activison noensinne var. Og overnevnte person har helt rett: Advanced Warfare ser faktisk ut som et friskt pust fra Activision. I mens fortsetter voldtekten av serien og kundene fra EA og DICE sin side -- og det i en grad jeg aldri kan huske Activison gjorde med CoD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...