Gå til innhold

Samsung mobber iPhone 6 allerede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra hvis iphone endelig får litt større skjerm. Ble jo litt større med iphone 5, men fortsatt litt for liten etter min smak. Har ikke sett på dem nettopp pga liten skjerm. MEN virker litt usannsynlig at de like etter å ENDELIG gått opp til 4" skal plutselig drite helt i de som ikke vil ha større enn 4 - 4,5" og hoppe rett opp til 4.7" som minste alternativ. Men er vel bare rykter.

Lenke til kommentar

Samsung kan mobbe så mye de bare vil, men de når fortsatt ikke Apple opp til strømpene engang hva kvalitet på produktet de selger.

 

Har selv byttet fra iOS til Android-telefon nå nylig, og Samsung var ikke engang et alternativ da min samboer har hatt både Samsung Galaxy II og S4+. *grøss*

 

Marketshares states differently.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Liker mye bedre retningen Apple går med sine reklamer. Var ikke så glad i "PC vs Mac"-reklamene, men i motsetning til denne som bare er ren og skjær mobbing hadde hvertfall "PC vs Mac"-reklamene et snev av humor i seg :)

 

Apple før:

 

Apple nå:

https://www.youtube.com/watch?v=jZGzXEExZcc

 

Jeg synes de nye reklamene til Apple er ganske kvalme (i mangel på et bedre ord). De selger en telefon, mens reklamene spiller på svulstige følelser. Jeg foretrekker faktisk de gamle reklamene som kun tok for seg konkrete fordeler med produktene. I så måte foretrekker jeg reklamen til Samsung: Den forteller at S5 har større skjerm enn iPhone (på en måte som gjør at den blir snakket om i media).

 

Apple er på ingen måte alene om slike følelsestunge reklamer, denne fra Samsung er vel så ille (tror vi får se S5 i under 5% av reklamefilmen...). Man tar i bruk en stor følelsesladd begivenhet (bryllupp), spiller følelsesladd musikk i bakgrunn og tvinger inn telefonen like naturlig som et neshorn opptrer på en fotballkamp.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...