Gå til innhold

Apple oppdaterer iOS, OS X og iTunes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xcode er fortsatt fryktelig bugga. Eneste grunn til å prøve ut Xcode 6 må være Swift, som forsåvidt er morsomt, men er det noen Objective-C utviklere der ute som vurderer å oppgradere vil jeg fraråde det, hvertfall for Xcode. Yosemite Beta 4 er relativt stabil. Bare noen få crashes, så om dere er ivrige etter å prøve så er det bare å fyre på :)

Endret av nightzirch
Lenke til kommentar

Kan jeg slette alle de appene jeg ikke ønsker å bruke? F.eks. aksjer, passbook og aviskiosk. Om ikke, blir iOS8 ett stort gjesp. Begynner å bli lei alle de påtvungene appene som må flyter rundt på skjermen og tar plass. Jeg vil ha de vekk!!

Endret av Abnorm
Lenke til kommentar

Kan jeg slette alle de appene jeg ikke ønsker å bruke? F.eks. aksjer, passbook og aviskiosk. Om ikke, blir iOS8 ett stort gjesp. Begynner å bli lei alle de påtvungene appene som må flyter rundt på skjermen og tar plass. Jeg vil ha de vekk!!

 

Apple? Mulighet til å gjøre som du vil?

 

Hahahahhahahahhaahahhaahahhahah!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja hvor mye dritt følger ikke med Android for tiden. Ikke bare fra Google (selv om de å setter ved nok) men også fra de forskjellige produsentene.

 

Mja, følger med 4 apper jeg ikke bruker i Android (skikkelig Anderoid, ikke Touchwizskrapet til Samsung, det har ingenting med Android å gjøre), disse kan jeg ganske enkelt holde inne på og dra dem til "Info". I info får jeg mulighet til: Force stop, uninstall updates, show notifications on/off og en del andre minne/cache clears.
Lenke til kommentar

 

Tja hvor mye dritt følger ikke med Android for tiden. Ikke bare fra Google (selv om de å setter ved nok) men også fra de forskjellige produsentene.

Mja, følger med 4 apper jeg ikke bruker i Android (skikkelig Anderoid, ikke Touchwizskrapet til Samsung, det har ingenting med Android å gjøre), disse kan jeg ganske enkelt holde inne på og dra dem til "Info". I info får jeg mulighet til: Force stop, uninstall updates, show notifications on/off og en del andre minne/cache clears.

 

 

Men din Nexus er jo utypisk for Android slik de fleste opplever det, der telefonprodusentene legger inn masser av bloatware, som brukerne ofte sliter med å fjerne.

http://blogs.which.co.uk/technology/phones-3/phone-storage-compared-samsung-s4-still-in-last-place/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...