Gå til innhold

Snart kan du trolig skjule filmene du ser på Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet triks er å opprette et nytt familiemedlem hver gang du skal se noe, og slette familiemedlemmet etterpå.

 

Fordelen / ulempen er at det blir vanskeligere for Netflix (og NSA) å logge dine preferanser, og gi gode forslag til filmer du kan se.

Men de forslagene er ikke mye verdt uansett.

De filmene jeg vet at jeg vil se er uansett ikke tilgjengelige.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

er det?

"setter på dansk vpn"

Meld tilbake om du finner noe, det trodde jeg virkelig ikke var på netflix.

 

 

Ellers, ut i fra overskriften håpte jeg dette var en funksjon som lot oss fjerne filmer man har sett slik at man slapp se filmer man allerede har sett nedover lista.

Lenke til kommentar

Skulle ønske Netflix ga oss muligheten å ha egne innloggingpassord for brukerprofilene, og at "eier/administrator" hadde prioritering på tilgang (som ved samtidig pålogging på flere enheter enn abonnementet støtter), så jeg slipper å logge meg inn med "mitt" passord på jentungens eller guttungens pc/pad.

Jentungen er 7, og er nok smart nok allerede til å skjønne hvordan hun skifter profil, for å få sett innhold hun ikke nå har tilgang til. Det som heldigvis tar litt lengre tid, tror jeg, er å skjønne koblingen mellom innhold tilgjengelig mot profil valgt, og viljen/lysten hennes til å se mer voksent innhold.

Guttungen er nesten 18, så er ikke så mye innholdet, som at jeg ikke vil at han skal ha mitt brukernavn og passord.

Det er for meg langt viktigere enn privatmodus.

 

Ville selvsagt vært greit å få renset fra min profil at "jeg" har sett masse barnefilmer, før flere profiler var tilgjengelig... ;-)

Endret av Snowleopard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det Netflix skulle hatt er:

- pinkode for de voksne (frivillig selvsagt)

- alder på barn (f.eks med å legge inn fødselsdato), som benyttes for å begrense hva barna kan se på

 

Per nå er det kun mulig å angi at det er profil for barn, men den skiller ikke på alder. Det er heller ingen begrensing på tilgang til en voksens profil. Jeg skule gjerne likt å ha bedre kontroll på dette for ungene.

 

Også er fortsatt Netflix fullstendig håpløs å bla i...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...