Gå til innhold

TEST: Mini mest under panseret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-peolQalf

Må si at jeg er skuffet over denne testen til Amobil! Før hadde dere 3 sider pluss oppsummering, nå har dere tydeligvis kuttet det ned til bare en oppsummering. Det var noe av det jeg likte, nemlig gode og grundige tester av mobiltelefoner, der jeg kunne få all informasjon jeg trengte. Dette er dårlig!

Lenke til kommentar

Må si at jeg er skuffet over denne testen til Amobil! Før hadde dere 3 sider pluss oppsummering, nå har dere tydeligvis kuttet det ned til bare en oppsummering. Det var noe av det jeg likte, nemlig gode og grundige tester av mobiltelefoner, der jeg kunne få all informasjon jeg trengte. Dette er dårlig!

 

De har fortsatt gode og grundige tester av de "viktige" telefonene. Fokuset ligger gjerne ikke så mye på en mini telefon av fjorårets toppmoddel fra LG, og da svarer det seg heller ikke å skrive en enormt utfyllende test.

Lenke til kommentar

Må si at jeg er skuffet over denne testen til Amobil! Før hadde dere 3 sider pluss oppsummering, nå har dere tydeligvis kuttet det ned til bare en oppsummering. Det var noe av det jeg likte, nemlig gode og grundige tester av mobiltelefoner, der jeg kunne få all informasjon jeg trengte. Dette er dårlig!

Hei,

vi følger de samme testrutinene ved alle mobiltester. Selv om denne testen er på bare 1 side + en side med ytelsestester og spesifikasjoner, har vi brukt telefonen like lenge, gått gjennom de samme testene av kamera, batteri, ytelse, osv., som vi gjør i andre tester. Vi har ikke sluttet med de lengre testene, og har for eksempel nylig publisert en firesiders test av LG G3. Men ved å lage litt kortere tester av enkelte av modellene, får vi kapasitet til å publisere enda flere tester - ikke tester bare av noen få toppmodeller.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...