Gå til innhold

Microsoft dropper Android-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis det eneste riktige å gjøre. Windows Phone kjører svært bra på "billige" telefoner. Etter min mening langt bedre enn Android. Å holde lov i enda et OS ved siden av Windows Phone er sløsing med ressurser.

Ville det nødvendigvis vært det?

 

Om Android avdelingen til Nokia ville generert nok inntekt til og også dekke utgiftene deres, og faktisk gå i overskudd så ville det vel vært det motsatte av å sløse med ressurser. Og ettersom langt mindre produsenter har klart og blomstre opp og tjene penger på Android, så hvorfor skulle ikke Nokia klare det samme?

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utseenemessig og hardwaremessig har jeg virkelig sansen for Nokia tlfene. Kjøpte en selv direkte fra Nokia butikken i Oslo og ble "garantert" oppdatert til win phone 8.0 (var det ikke?) for to år siden. To uker senere ble det annonsert at den lumia serien som jeg hadde skaffet meg ikke ville fått denne oppdateringen grunnet hardware-plattform eller noe fjas.

 

Siden da har jeg vært generelt skeptisk til windows mobiler, men jeg hadde sannsynligvis skaffet meg en top nokia som kjører android om det hadde eksistert. Og tror nok ikke at jeg hadde vært alene der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...