Gå til innhold

Her er de første detaljene om neste Doom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Alt av våpenskifting skjer i en sirkelmeny, og tiden sakkes når man velger mellom våpen, ifølge Polygon."

 

oh yey... -.-

dette må være den mest idiotiske måten å skifte våpen på, hva skjedde med mousescroll/key nr1-9?

i tilleg så er slowmo for å skifte våpen en uting som ødelegger rytmen og adrenalinet.

håper virkelig dette er noe de kutter ut, evt. kan ha en innstilling som tar det bort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Alt av våpenskifting skjer i en sirkelmeny, og tiden sakkes når man velger mellom våpen, ifølge Polygon."

 

oh yey... -.-

dette må være den mest idiotiske måten å skifte våpen på, hva skjedde med mousescroll/key nr1-9?

i tilleg så er slowmo for å skifte våpen en uting som ødelegger rytmen og adrenalinet.

håper virkelig dette er noe de kutter ut, evt. kan ha en innstilling som tar det bort.

 

Det blir for vanskelig å spille for de som ikke liker skytespill må du vel skjønne!

Lenke til kommentar

Kan vi ikke snart innføre bøter til alle som kommer med oppfølger nummer ørten i en serie, og bare kaller oppfølgeren det samme som det første spillet/filmen?

 

AtW

 

Poenget er at de første spillene ikke finnes. De finnes ikke, hører du!

 

Dette er en ny og revolusjonerende spillserie laget spesielt for de nye konsollene, hvor de utnytter det råeste av maskinkraft og hvor vi kommer med nyvinninger som ikke-regenererende helse, våpenskifte ved hjelp av et sirkelhjul som du får opp ved å trykke på en av de mange knappene på kontrolleren din og muligheten til å hoppe mens du er i luften, noe vi lenge har drømt om å få til, men som ikke var mulig i forrige generasjon.

 

Må nok vente til neste generasjon for å få muligheten til å lene seg til siden, men kan ikke få alt heller, og dessuten kan det fort bli forvirrende å måtte trykke på så mange knapper. .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke kommet ut så mye detaljer om PC-versjonen, så vi kan jo håpe at valg av våpen skjer på en litt annen måte på PC enn på konsoller.

 

(Selv om Wolfenstein: The New Order ikke gjør meg så veldig optimistisk - hva våpenhjulet gjør i PC-versjonen av det begriper jeg ikke).

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg et Doom med prosedyrisk genererte kart og et stort innslag av rollespillelementer. Det hadde vært artig!


Eller noe helt nytt og eksperimentelt annerledes.


Indie utviklere og moddere lager mer interessange spill idag enn de store gamle traverene i industrien.

Endret av Enceladus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Alt av våpenskifting skjer i en sirkelmeny, og tiden sakkes når man velger mellom våpen, ifølge Polygon."

 

oh yey... -.-

dette må være den mest idiotiske måten å skifte våpen på, hva skjedde med mousescroll/key nr1-9?

 

 

Helt enig. Dette er det mest irriterende med Wolfenstein.

Lenke til kommentar

Hva har dobbelhopp med seriens røtter å gjøre? I originalen kunne man ikke hoppe i det hele tatt..

Handlingen foregikk heller ikke direkte på mars, men på dens to måner; Deimos og Phobos

 

 

Kontekstuelle knapper vil også sørge for at det blir mulig å rive av armer og hoder når det passer.

Oh joy.. QTE FTW..

Lenke til kommentar

Hva har dobbelhopp med seriens røtter å gjøre? I originalen kunne man ikke hoppe i det hele tatt..

Handlingen foregikk heller ikke direkte på mars, men på dens to måner; Deimos og Phobos

 

 

Kontekstuelle knapper vil også sørge for at det blir mulig å rive av armer og hoder når det passer.

Oh joy.. QTE FTW..

 

Susset litt på det samme, men jeg regner med at de mener at det er litt generelt old-school. Det som gjorde doom bra var varierte levler med mange monste, men kan antakelig se lenge etter det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...