Gå til innhold

Nå kan du innhalere shots!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant sak.

 

Liker selv å nyte øl, og kan sitte å kose meg med et par øl, men tåler ikke å få større mengder alkohol i magen på en gang / sterk drikke (f.eks shots/akevitt/whisky/etc..). Noe som i senere tid, visstnok har vært arvet fra både far og farfar. For ikke å snakke om massiv bakrus.

Kanskje noe slikt er en god metode om jeg ønsket å få opp promillen til resten av festdeltakerene, uten at magen trenger å vrenger seg tre ganger rundt, og at man bare trenger å ta et slikt drag, og så fortsette å kose seg med noe god øl. Ja, gitt at jeg ønsket å bli full da. Og bakrusen kommer jeg naturligvis ikke unna.

 

Ja, gitt at jeg ikke har alkoholintoleranse noe som er meget mulig. (hodepine, kvalme oppkast er i hvert fall vanlige tegn hos meg rimelig umiddelbart) Dog hadde det vært spennende å se hvordan kroppen da hadde reagert på å få det rett i blodet, mulig det bare blir enda verre. :hmm:

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et produkt som er laget for å la de som ikke er voksne nok til å like og nyte alkoholen sin til å bli dritings likevel?

Hvor ble det av å nyte en kald øl/en god whisky istedenfor å bare fokusere på å bli dritings så fort som mulig...

 

...Og der innså jeg at det kanskje er jeg som begynner å bli gammel...

Lenke til kommentar

En slik rus er jo enormt kortvarig da du ikke har noe varig opptak av alkohol fra tarm. Skulle tro en kan bruke en hvilken som helst luftfukter som bruker ultralyd prinsippet for å lage "damp"... dog den pøser ut ganske bra mengder :-) og det er vel mulig maskinen ikke tåler dette over lang tid.. uansett.. alkoholmissbruk :-).

Lenke til kommentar

En slik rus er jo enormt kortvarig da du ikke har noe varig opptak av alkohol fra tarm. Skulle tro en kan bruke en hvilken som helst luftfukter som bruker ultralyd prinsippet for å lage "damp"... dog den pøser ut ganske bra mengder :-) og det er vel mulig maskinen ikke tåler dette over lang tid.. uansett.. alkoholmissbruk :-).

 

Vel, enten er det kommet inn i blodet, og man blir rusa, eller så kommer det ikke inn i blodet, og man er ikke rusa. Så varigheten er nok det samme.

Hvor effektivt opptak det er, kan vel være noe. Vil heller ikke tenke på hvor godt det er for lungene når man inntar nok alkohol der til at det skal påvirke en.

Lenke til kommentar

Et triks er vel også å helle sprit på varmeren i badstu, ikke testet selv dog.

 

 

Ellers et intressant produkt.

Skal man drikke sprit kan det i større mengder gjøre at man blir kvalm.

Og man slipper vel kaloriene øl f.eks tar med seg.

Dessuten slipper man alle disse do-besøkene.

 

 

 

Men hvor stor er effekten i forhold til å drikke spriten? Det er jo viktig i et land som Norge.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare legalisere MDMA, mer moro, mindre skader, mindre bakrus, mindre bakmenn.

 

MDMA er ganske destruktivt når det gjelder produksjonen av visse stoffer i kroppen, greit nok at det er ett bedre alternativ en alkohol, men da skal det være begrenset til en viss andel av befolkningen, ikke de som misbruker alt de kommer over (coca-cola, world of warcraft, snus)

Er ikke substanset som dreper, men dosen. Det at noen forteller meg at jeg ikke kan putte akkuratt hva jeg vil i kroppen min, virker mest som ett dårlig forsøk til å begrense mine tanker av virkeligheten vi alle eksisterer i. Følges ikke opp. Men det at jeg er klar over dette før jeg dytter i meg substanset første gangen, det skal berike meg som en person og ikke misbrukes, en stor del av "misbrukere" søker seg vekk i rusningsøyeblikket men forblir den samme, i mine øyne er det dette som skiller en bruker og en misbruker. Har man ikke full kontroll, misbruker man. Vil påstå at de fleste misbruker alkohol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En destillasjonsprosess innebærer at det går fra væske til damp for så å kondenseres til væske igjen. Å fordampe alkohol er ikke ulovlig. Det er mer når man legger til en anordning for å kondensere det til væske igjen at det blir ulovlig. Et hjemmebrentapparat uten destillasjonskolbe er bare et dårlig kokekar.

 

Fordampes jo litervis med alkohol på kjøkken rundt om i landet hver dag. Ingen som stopper en fra sniffe sprit rett fra gryta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...