Gå til innhold

ANMELDELSE: The Wolf Among Us


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste gang jeg kjøper et spill fra Telltales med en gang det kommer, Kjøpte det i oktober, og når neste episode endelig kom ut 4 feb, hadde jeg glemt alt som jeg hadde gjort.

 

Heretter blir kun Telltales etter hele spillet er ferdig.

 

Forsåvidt ett godt råd, har forsåvidt aldri kjøpt ett telltale spill før slutten av sesongen, men dette gjelder jo de fleste moderne spill, vent til DLC er ferdig, og det kommer noe complete pack på tilbud, å kjøpe tidlig er bortkastet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Siste gang jeg kjøper et spill fra Telltales med en gang det kommer, Kjøpte det i oktober, og når neste episode endelig kom ut 4 feb, hadde jeg glemt alt som jeg hadde gjort.

 

Heretter blir kun Telltales etter hele spillet er ferdig.

 

Det er nok lurest ja. Men jeg liker en viss spredning mellom episodene, gøy med cliffhangere. Personlig håper jeg de lager neste sesong ferdig, og så slipper en og en episode med maks en måneds mellomrom.

 

Er selv ferdig med Wolf Among Us nå, og jeg anbefaler det virkelig. Walking Dead sesong 1 var veldig bra, men Wolf er langt mer sjarmerende og fortryllende, og jeg liker krim noir-fortellinger bedre enn overlevelseshistorier. Dette er jo en smakssak, men gi spillet en sjanse folkens :)

Lenke til kommentar

Kjøpe Wolf Among Us på Steams sommersalg så jeg slapp unna med ca en ukes venting på episode 5. Forstår veldig godt frustrasjonen til de som har fått spillet i småstykker sinden oktober. Det blir for små doser over for lang tid rett og slett.

 

Men jeg har storkost meg med Wolf Among Us. Kjenner ikke til Fable-universet og er ingen tegneseriemann, men storyen og måten den blir fortalt på var engasjerende uansett. Egentlig merkelig at et "spill" kan være så artig selv uten noe reelt gameplay.

Lenke til kommentar

Tenkte mer på at nesten hele episoden er et eneste langt avhør uten noe særlig spenning. Vi visste jo det meste fra før. Twisten på slutten var interessant, så gleder meg til neste sesong. Men det er jo en stor sjanse for at de starter en ny historie. Blir vanskelig å lage en direkte oppfølger, med mindre vi kan beholde alle valgene vi gjorde. Men selv da vil de slite en del. Tror nok de må velge en 'ekte' slutt, og så fortsette på den.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...