Gå til innhold

—Samsung Galaxy Alpha i metall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

og der er plasteret

Er bedre med plaster på såret enn å kutte seg på skarpe kanter hele tiden :green: .
Nei takk. Billig plast er billig.

 

 

Polycarbonate er dyrere enn du tror.

 

3.81 dollar per kg blir jo litt.

 

Føles billig ut. Elsker hvordan min samsung telefon bader i olje og fingerprint merker.

 

 

Vanlig aluminium koster litt under halvparten så mye som Polycarbonate. Aluminium Alloy derimot er litt dyrere enn vanlig aluminium og koster 1.97 dollar per kg.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

og der er plasteret

Er bedre med plaster på såret enn å kutte seg på skarpe kanter hele tiden :green: .
Nei takk. Billig plast er billig.

 

 

Polycarbonate er dyrere enn du tror.

 

3.81 dollar per kg blir jo litt.

 

Føles billig ut. Elsker hvordan min samsung telefon bader i olje og fingerprint merker.

 

 

Vanlig aluminium koster litt under halvparten så mye som Polycarbonate. Aluminium Alloy derimot er litt dyrere enn vanlig aluminium og koster 1.97 dollar per kg.

 

Har ikke så mye å si, hvis alum føles 10 ganger bedre og premium.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har ikke så mye å si, hvis alum føles 10 ganger bedre og premium.

 

Vel, det er jo materialet som skal være premium og ikke følelsen.

 

Jeg kan jo få en god følelse av å se puppene på en dame, men hjelper lite om hun er en idiot på innsiden. Man kommer seg ikke langt med den gode følelsen da :green: .

 

Spørs hva du er etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mye koster behandling og bearbeiding av både aluminium og polycarbonate ? Det må vel ha en del å si ;)

Jeg har en følelse av at det å presisjonsfrese ut aluminiumstykker muligens er dyrere enn å støpe ut polycarbonate? Ikke vet jeg.

Du finner de opplysninger du trenger i denne tråden over på et annet forum - et stykke nedover. Vindicator (eller Tom Helge som han egentlig heter) blir ikke bare avkledd, fullstendig gruset...

 

http://www.itavisen.no/nyheter/gutt-11-allergisk-mot-ipad-246218#disqus_thread

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hvor mye koster behandling og bearbeiding av både aluminium og polycarbonate ? Det må vel ha en del å si ;)
Jeg har en følelse av at det å presisjonsfrese ut aluminiumstykker muligens er dyrere enn å støpe ut polycarbonate? Ikke vet jeg.


Du finner de opplysninger du trenger i denne tråden over på et annet forum - et stykke nedover. Vindicator (eller Tom Helge som han egentlig heter) blir ikke bare avkledd, fullstendig gruset...

http://www.itavisen.no/nyheter/gutt-11-allergisk-mot-ipad-246218#disqus_thread

 

Fullstendig gruset?

 

Tror du skal lese kommentarene der noen ganger til før du kanskje forstår hva jeg har lagt frem der.

 

Ikke nok med det, men jeg gruset de andre der anngående hva som er det mest dyre og premium materialet mellom Aluminium Alloy og polycarbonate.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

 

Hvor mye koster behandling og bearbeiding av både aluminium og polycarbonate ? Det må vel ha en del å si ;)

Jeg har en følelse av at det å presisjonsfrese ut aluminiumstykker muligens er dyrere enn å støpe ut polycarbonate? Ikke vet jeg.

 

Du finner de opplysninger du trenger i denne tråden over på et annet forum - et stykke nedover. Vindicator (eller Tom Helge som han egentlig heter) blir ikke bare avkledd, fullstendig gruset...http://www.itavisen.no/nyheter/gutt-11-allergisk-mot-ipad-246218#disqus_thread

Fullstendig gruset?

 

Tror du skal lese kommentarene der noen ganger til før du kanskje forstår hva jeg har lagt frem der.

 

Ikke nok med det, men jeg gruset de andre der anngående hva som er det mest dyre og premium materialet mellom Aluminium Alloy og polycarbonate.

Det eneste du viste er at du ikke forstår selv de enkleste sammenhenger. Men det er jo ikke noe nytt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hatt en Mobil i Aluminium én gang, og må vel si at det ikke er bare fodeler med det. Da jeg var på skitur med telefonen i rumpetaska, og når jeg skulle bruke den, var den iskald og hvitrimet, er jo ikke noe fordel for batteri heller når den blir så kald. Dessuten blir den jo glattere og lettere og miste enn én som er gummiert

Lenke til kommentar

Har hatt en Mobil i Aluminium én gang, og må vel si at det ikke er bare fodeler med det. Da jeg var på skitur med telefonen i rumpetaska, og når jeg skulle bruke den, var den iskald og hvitrimet, er jo ikke noe fordel for batteri heller når den blir så kald. Dessuten blir den jo glattere og lettere og miste enn én som er gummiert

Har hatt en Mobil i Aluminium én gang, og må vel si at det ikke er bare fodeler med det. Da jeg var på skitur med telefonen i rumpetaska, og når jeg skulle bruke den, var den iskald og hvitrimet, er jo ikke noe fordel for batteri heller når den blir så kald. Dessuten blir den jo glattere og lettere og miste enn én som er gummiert

Isoler sikkert godt med et tynt futteral i plast i ÷15ºC.Har jobbet med Aluminium i 40 år, så jeg tror jeg vet hvor godt det leder både kaldt og varmt.
Lenke til kommentar

Tipper det hadde mer med grep å gjøre enn at den var kald. For øvrig bør ikke telefonen utsettes for mer kulde enn nødvendig uansett materiale. Siden du kjenner varmeledningsegenskapene til aluminium, vet du vel også at det er en fordel med tanke på å fjerne varme fra komponentene på innsiden (prosessor, batteri) sammenliknet med isolatoren plast.

Lenke til kommentar

Tipper det hadde mer med grep å gjøre enn at den var kald. For øvrig bør ikke telefonen utsettes for mer kulde enn nødvendig uansett materiale. Siden du kjenner varmeledningsegenskapene til aluminium, vet du vel også at det er en fordel med tanke på å fjerne varme fra komponentene på innsiden (prosessor, batteri) sammenliknet med isolatoren plast.

Beklager at jeg delte mitt synspunkt.Kommer sikkert til å kjøpe en i Aluminium selv, var bare mitt synspunkt, att det ikke er bare fordeler.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...