Gå til innhold

BBC: Nvidia lanserer snart ny spillmaskin med masse kraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan bare si meg positiv til shield:) har den alltid med meg på reisejobber og den gjør meg fornøyd:) jeg spiller veldig lite på den så jeg har egentlig ikke behovet for særlig mer kraft. Det eneste jeg bruker den til i spilling er hl2 og en del emulatore, det er en helt gennial maskin, lett å ha med seg. Fin å se film på når en ligger på senga osv:) billig er den også, ebay til norge ble ca 1600kr.

Lenke til kommentar

"I tillegg til dette skal Nividias kommende konsoll kunne strømme PC-spill videre til en TV via HDMI, og ser med andre ord dermed ut til å kunne bli en konkurrent til Valves Steam Machine-konsept."

 

Dette er ikke noe nytt. Dagens Nvidia Shield med Tegra 4 kan også dette.

 

"Nvidias bærbare spillkonsoll Shield, som i korte trekk fungerer ved å strømme spill fra PC-en"

 

Synes dette er å undergrave hvilke muligheter man har med Shield. Den kjører Android 4.4 med alle muligheter det gir av både Android-spill og emulatorer av eldre konsoller.

Lenke til kommentar

Hvilken variant av K1 er det snakk om her da? "Four-plus-one ARM15" K1 eller Project Denver K1?

For min egen del er ikke dette et voldsomt interessant produkt ettersom det binder deg til en grafikkprodusent, men det hadde vært spennende å se hvor god Project Denver er.

Cortex A15-versjonen.

Vi er nok enda et tre måneder unna produkter med Denver-versjonen.

 

Oktober / november er et bra tidspunkt for 64-bit Jetson TK1 devkit... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...