Gå til innhold

Slik blir baksiden til iPhone 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da er det bare å vente på at hele verden skal gå i ekstase for den "nye" nfc teknologien som apple var så smarte å "finne opp" -.-

 

Ikke bare det, men jeg venter også på at Apple-menigheten skal komme ut av hulen dem har levd under i mange år og fortelle oss på hvor bra NFC er og på hvor mange kule ting man kan gjøre med det (om iPhone 6 får det). Blir det tilfelle, så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å si LOL til dem. Fordi, hvorfor har det i så fall tatt dem hele 5-6 år å finne ut en så enkel ting?

 

Å ja, stemmer, det er ikke bra før Apple sier det er bra eller bruker slikt selv. Før det så er det helt umulig at noe sånt kan være bra på en smarttelefon.

Endret av Vindicator
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

da er det bare å vente på at hele verden skal gå i ekstase for den "nye" nfc teknologien som apple var så smarte å "finne opp" -.-

Ikke bare det, men jeg venter også på at Apple-menigheten skal komme ut av hulen dem har levd under i mange år og fortelle oss på hvor bra NFC er og på hvor mange kule ting man kan gjøre med det (om iPhone 6 får det). Blir det tilfelle, så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å si LOL til dem. Fordi, hvorfor har det i så fall tatt dem hele 5-6 år å finne ut en så enkel ting?

 

Å ja, stemmer, det er ikke bra før Apple sier det er bra eller bruker slikt selv. Før det så er det helt umulig at noe sånt kan være bra på en smarttelefon.

Jeg klarer meg fint med fingeravtrykkleseren på iPhone som apple fant opp,trenger ikke NFC før apple finner det opp.

Lenke til kommentar

Har merket en trend at de some skriver artikler på hw.no og relaterte sider er ofte apple fanboys.

Har merket en trend hvor de som misliker/hater ios og elsker android er de kjappeste inn på alle artikler om ios/apple/iphone å sprer møkk. Altså de som som skriver artikler på hw.no er ikke nødvendigvis apple fanboys, de kan liksågodt være android eller wp fanboys. Men de har oppdaget at om de skriver en artikkel om android så treffer de denne målgruppen: "Spesielt interesserte menn i alderen 14-40 år som synes android er verdens kuleste ting."

Skriver de derimot en artikkel hvor de kan bruke ordene ios, apple, ipad eller iphone så eksploderer antall klikk på artikkelen og forumet flommer over av kommentarer.

De treffer nemlig på den samme målgruppen som ved en android artikkel, men de får i tillegg med seg apple disipler, iphone elskere, iphone brukere, folk i alle aldre m.m.

Du skjønner, disse skribentene liker å få lønn, og for å få lønn så må de skape artikler som genererer reklame visninger og klikk. Enkelte å greit.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Har merket en trend at de some skriver artikler på hw.no og relaterte sider er ofte apple fanboys.

Har merket en trend hvor de som misliker/hater ios og elsker android er de kjappeste inn på alle artikler om ios/apple/iphone å sprer møkk. Altså de som som skriver artikler på hw.no er ikke nødvendigvis apple fanboys, de kan liksågodt være android eller wp fanboys. Men de har oppdaget at om de skriver en artikkel om android så treffer de denne målgruppen: "Spesielt interesserte menn i alderen 14-40 år som synes android er verdens kuleste ting."

Skriver de derimot en artikkel hvor de kan bruke ordene ios, apple, ipad eller iphone så eksploderer antall klikk på artikkelen og forumet flommer over av kommentarer.

De treffer nemlig på den samme målgruppen som ved en android artikkel, men de får i tillegg med seg apple disipler, iphone elskere, iphone brukere, folk i alle aldre m.m.

Du skjønner, disse skribentene liker å få lønn, og for å få lønn så må de skape artikler som genererer reklame visninger og klikk. Enkelte å greit.

 

Og da er fandroids rimelig enkle å lure i fella og strømmer til som fluer på fluepapir :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Har merket en trend at de some skriver artikler på hw.no og relaterte sider er ofte apple fanboys.

Har merket en trend hvor de som misliker/hater ios og elsker android er de kjappeste inn på alle artikler om ios/apple/iphone å sprer møkk. Altså de som som skriver artikler på hw.no er ikke nødvendigvis apple fanboys, de kan liksågodt være android eller wp fanboys. Men de har oppdaget at om de skriver en artikkel om android så treffer de denne målgruppen: "Spesielt interesserte menn i alderen 14-40 år som synes android er verdens kuleste ting."

Skriver de derimot en artikkel hvor de kan bruke ordene ios, apple, ipad eller iphone så eksploderer antall klikk på artikkelen og forumet flommer over av kommentarer.

De treffer nemlig på den samme målgruppen som ved en android artikkel, men de får i tillegg med seg apple disipler, iphone elskere, iphone brukere, folk i alle aldre m.m.

Du skjønner, disse skribentene liker å få lønn, og for å få lønn så må de skape artikler som genererer reklame visninger og klikk. Enkelte å greit.

 

 

Morsom teori, skal vi se om den stemmer?

 

TEorien er altså at Amobil skriver sine artikler slik at de generer mest mulig klikk for sine artikler. Måten de gjør det på er å få de som misliker et operativsystem til å komme til å spre sin eder og galle i tråder som omhandler andre operativsystem.

Din påstand er altså at det er Android sine tilhengere som gjør det i tråder som omhandler Apple.

 

Her er ett bilde av forumet Diskuter artikler (Amobil) der slik at artikleen står etter hvor mange visninger de har hatt

 

 

skjermbilde6.png

 

 

 

Som du ser er Android det operativ systemet som får mest visninger, Apple har to blant artikler med mest visning, 12 og 18 plass.

Så teorien din om at Amobil skriver artikler om Apple for å lure de som ikke liker Apple til å kommentere stemner nok ikke. Eller rettere sagt, det stemmer nok, men med motsatt fortegn, de skriver artikler om Android og Apple folket, enkle som de er. lar seg lure til å kommentere.

Lenke til kommentar

Det er bare at en artikkel om hvordan baksiden til en mobil ser ut virker som om det Apple folk bryr seg om. Det kan godt hende at jeg tar feil, men jeg har ikke hørt mange brukere av andre telefoner lage noe stort ut av hvordan den ser ut.

 

Jeg misliker ikke iOS, men jeg foretrekker android. Det er apple generelt jeg misliker fordi produktene deres er overpriset. Andre produkter fra deres konkurenter har enten en like bra versjon som er billigere eller en bedre versjon som er billigere.

Endret av Aryvandaar
Lenke til kommentar

Som vanlig kommer det frem kommentarer fra bitre Androidfantaster som misliker at andre kan finne på å like noe annet. Kommentarene om NFC er helt latterlige. Selv om det begynner å ta seg opp, har det vært og er begrenset med bruksområder for NFC. Hadde det vært slik at sysemet for å betale med NFC var i gang, for eksempel, tror jeg nok savnet hadde vært større hos iPhonebrukerne. Jeg har brukt nærmere ti forskjellige Androidmobiler, uten å ha brukt NFC en eneste gang. Nå påstår ikke jeg at jeg er representativ for alle Applebrukere eller noen andre overhode, men det å leke ekspert bare fordi du har fått deg en Androidtelefon begynner å gå litt ut på dato. Det er ikke til nytte for noen å fremstille Applebrukere som hjerneløse organismer som ikke klarer å tenke selv eller ta sine egne valg. Jeg har personlig brukt iPhone en god stund nå, og går ikke tilbake. Ikke fordi Apple har hjernevaska meg, og ikke fordi alle kompisa mine bruker det, men fordi jeg er i stand til å ta mine egne valg.

Når en kunde kommer inn til meg og skal ha seg en ny telefon, har han/hun gjerne allerede bestemt seg. I hvert fall for hvilket merke det skal være. Og jeg kan garantere at det ikke bare er Apple som har skapt merkeverdi. Noen hater Apple, noen kan ikke fordra Samsung, og noen skal absolutt ha den nyeste "Xperian". Vi lever i 2014, og folk klarer å gjøre egne valg, ikke bare basert på egne erfaringer, men basert på informasjonen de får gjennom media, enten det er tester eller brukeromtaler. Hadde behovet for NFC vært så stort blant iPhonebrukerne, er jeg rimelig sikker på at de hadde sett seg rundt etter andre alternativer. Dette er kun basert på min erfaring og mine oppfateringer av telekunder nå til dags. De virker mer imøtekommende for nye impulser. Jeg tror imidlertid som sagt at mannen på gata ikke riktig enda har behov for NFC, med mindre han for eksempel har kjøpt seg de nye hodetelefonene fra Samsung (Level, ta og sjekk de ut, de er fete) eller en bluetoothhøytaler med teknologien innebygget.

For all del, det er lov å like og mislike de tingene man vil, men dette med å slenge inn kommentarer som antyder at Applebrukere er hjerneløse slaver uten egne preferanser begynner å bli litt utdatert. For alt jeg vet kan det ha stemt en gang i tiden, men er rimelig sikker på at det ikke stemmer nå.

"Du liker ikke det samme som meg, så du er en dust".

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

da er det bare å vente på at hele verden skal gå i ekstase for den "nye" nfc teknologien som apple var så smarte å "finne opp" -.-

Ikke bare det, men jeg venter også på at Apple-menigheten skal komme ut av hulen dem har levd under i mange år og fortelle oss på hvor bra NFC er og på hvor mange kule ting man kan gjøre med det (om iPhone 6 får det). Blir det tilfelle, så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å si LOL til dem. Fordi, hvorfor har det i så fall tatt dem hele 5-6 år å finne ut en så enkel ting?

 

Å ja, stemmer, det er ikke bra før Apple sier det er bra eller bruker slikt selv. Før det så er det helt umulig at noe sånt kan være bra på en smarttelefon.

NFC er og blir totalt bortkastet. Bluetooth og Wifi kan gjøre alt som NFC vil gi oss pluss mye mye mere. NFC vil kun fordyre mobiltelefonene. Har til gode å se noen jeg kjenner bruke NFC ennå, og håper jeg aldri får se det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

da er det bare å vente på at hele verden skal gå i ekstase for den "nye" nfc teknologien som apple var så smarte å "finne opp" -.-

Ikke bare det, men jeg venter også på at Apple-menigheten skal komme ut av hulen dem har levd under i mange år og fortelle oss på hvor bra NFC er og på hvor mange kule ting man kan gjøre med det (om iPhone 6 får det). Blir det tilfelle, så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å si LOL til dem. Fordi, hvorfor har det i så fall tatt dem hele 5-6 år å finne ut en så enkel ting?

 

Å ja, stemmer, det er ikke bra før Apple sier det er bra eller bruker slikt selv. Før det så er det helt umulig at noe sånt kan være bra på en smarttelefon.

NFC er og blir totalt bortkastet. Bluetooth og Wifi kan gjøre alt som NFC vil gi oss pluss mye mye mere. NFC vil kun fordyre mobiltelefonene. Har til gode å se noen jeg kjenner bruke NFC ennå, og håper jeg aldri får se det.

 

 

Jeg vil ha en passiv sender som bruker wifi eller bluetooth, kan du vise meg en?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...