Gå til innhold

Android kan få mye bedre sikkerhetskopiering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

ja takk! utrolig hvor lang tid det har tatt for Google å "kopiere" dette fra Apple.

Og hvor lang tid tok det Apple å kopiere Android med å tillate tredjeparts tastaturer?
Nå har alltid ios tastaturet vært en av de bedre så det har kanskje ikkr vært like viktig. En god backup løsning er veldig viktig, og den som er bygget inn i android i dag er alt for mangelfull og dårlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

ja takk! utrolig hvor lang tid det har tatt for Google å "kopiere" dette fra Apple.

Og hvor lang tid tok det Apple å kopiere Android med å tillate tredjeparts tastaturer?
Nå har alltid ios tastaturet vært en av de bedre så det har kanskje ikkr vært like viktig. En god backup løsning er veldig viktig, og den som er bygget inn i android i dag er alt for mangelfull og dårlig.

 

 

Nå er riktignok innlegget til Vindicator rimelig irrelevant for saken, men det du sier er jeg ihvertfall ikke enig i, tastaturet bruker man hele dagen, og det som er i IOS er ikke spesielt bra, at det liksom er mindre viktig enn at det er tungvindt å gjenopprette fra backup med den innebygde løsningen er jeg helt uenig i.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

ja takk! utrolig hvor lang tid det har tatt for Google å "kopiere" dette fra Apple.

Og hvor lang tid tok det Apple å kopiere Android med å tillate tredjeparts tastaturer?
Nå har alltid ios tastaturet vært en av de bedre så det har kanskje ikkr vært like viktig. En god backup løsning er veldig viktig, og den som er bygget inn i android i dag er alt for mangelfull og dårlig.

 

 

Nå er riktignok innlegget til Vindicator rimelig irrelevant for saken, men det du sier er jeg ihvertfall ikke enig i, tastaturet bruker man hele dagen, og det som er i IOS er ikke spesielt bra, at det liksom er mindre viktig enn at det er tungvindt å gjenopprette fra backup med den innebygde løsningen er jeg helt uenig i.

 

AtW

 

Du synes tydeligvis ikke at det er bra, men det gjør jeg så da får vi være uenig der. Det er i allefall ikke dårlig, men det er backup funksjonaliteten som er innebygd i android. Derfor er det mye viktigere å ha på plass en slik løsning en 3. parts tastatur. Men igjen, du får være så uenig du bare vil, det er bare min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

ja takk! utrolig hvor lang tid det har tatt for Google å "kopiere" dette fra Apple.

Og hvor lang tid tok det Apple å kopiere Android med å tillate tredjeparts tastaturer?
Nå har alltid ios tastaturet vært en av de bedre så det har kanskje ikkr vært like viktig. En god backup løsning er veldig viktig, og den som er bygget inn i android i dag er alt for mangelfull og dårlig.

 

Og hva er bra med å kun se CAPS LOCK på tastaturet selv om du bruker lowercase?

 

Hva er bra med å måtte trykke på '123' for å kunne komme til andre tegn når man kan skrive inn andre tegn med å holde inne 'a' bokstaven for å få '+' eller å bare holde inne 'H' og 'J' for å få '(' og ')' på Swype f.eks?

 

Dette gjør bruken av tastaturet mye lettere. Så hva er det med iOS tastaturet som liksom skal være bedre enn det Swype og SwiftKey er til Android?

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

ja takk! utrolig hvor lang tid det har tatt for Google å "kopiere" dette fra Apple.

Og hvor lang tid tok det Apple å kopiere Android med å tillate tredjeparts tastaturer?
Nå har alltid ios tastaturet vært en av de bedre så det har kanskje ikkr vært like viktig. En god backup løsning er veldig viktig, og den som er bygget inn i android i dag er alt for mangelfull og dårlig.

Nå er riktignok innlegget til Vindicator rimelig irrelevant for saken, men det du sier er jeg ihvertfall ikke enig i, tastaturet bruker man hele dagen, og det som er i IOS er ikke spesielt bra, at det liksom er mindre viktig enn at det er tungvindt å gjenopprette fra backup med den innebygde løsningen er jeg helt uenig i.

 

AtW

Et av de lengre innleggene jeg har lest av deg uten bruk av punktum ;-)

Forøvrig enig.

Lenke til kommentar

 

 

 

ja takk! utrolig hvor lang tid det har tatt for Google å "kopiere" dette fra Apple.

Og hvor lang tid tok det Apple å kopiere Android med å tillate tredjeparts tastaturer?
Nå har alltid ios tastaturet vært en av de bedre så det har kanskje ikkr vært like viktig. En god backup løsning er veldig viktig, og den som er bygget inn i android i dag er alt for mangelfull og dårlig.

 

Og hva er bra med å kun se CAPS LOCK på tastaturet selv om du bruker lowercase?

 

Hva er bra med å måtte trykke på '123' for å kunne komme til andre tegn når man kan skrive inn andre tegn med å holde inne 'a' bokstaven for å få '+' eller å bare holde inne 'H' og 'J' for å få '(' og ')' på Swype f.eks?

 

Dette gjør bruken av tastaturet mye lettere. Så hva er det med iOS tastaturet som liksom skal være bedre enn det Swype og SwiftKey er til Android?

 

Jeg skrev en av de bedre. Det betyr at det finnes de som er bedre, like gode og dårligere. Og da falt resten av spørsmålene dine i grus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skrev en av de bedre. Det betyr at det finnes de som er bedre, like gode og dårligere. Og da falt resten av spørsmålene dine i grus.

 

Jeg vet at Apple sitt tastatur er god på treffsikkerhet på bokstavene og det der, men det er mye annet som må inn i bildet før man kan kategorisere et tastatur for å være bra. Så jeg kan ikke akkurat kalle Apple sitt tastatur for å være en av de bedre kun fordi den har god treffsikkerhet på tastene.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

snakk om å spore av. ser ikke helt hva tastatur har med denne saken å gjøre.

 

skal virkelig bli bra å endelig kunne gjenoprette appene MED innstillingene man har gjort tidligere.

 

jaja, vet man kan bruke titanium backup og lignende. Men det er totalt uinteressant for meg og mannen i gata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...