Gå til innhold

Smartmobilen betyr alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende utvikling, folk sitter stadig med nesen langt inn i telefonen om dagene. Det er også et problem i dette hjemmet, motparten greide seg halvannet døgn uten internett og telefon. Så skeia det bare helt ut igjen. Naturligvis har dette gått kraftig utover forholdet.

 

Avhengigheten lenge leve.

Lenke til kommentar

Skremmende utvikling, folk sitter stadig med nesen langt inn i telefonen om dagene. Det er også et problem i dette hjemmet, motparten greide seg halvannet døgn uten internett og telefon. Så skeia det bare helt ut igjen. Naturligvis har dette gått kraftig utover forholdet.

 

Avhengigheten lenge leve.

 

Ja, skremmende greier at folk heller vil ha ett nytteinstrument som mobil enn de sunne og gode produktene alkohol og sjokolade...

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Skremmende utvikling, folk sitter stadig med nesen langt inn i telefonen om dagene. Det er også et problem i dette hjemmet, motparten greide seg halvannet døgn uten internett og telefon. Så skeia det bare helt ut igjen. Naturligvis har dette gått kraftig utover forholdet.

 

Avhengigheten lenge leve.

Ja, skremmende greier at folk heller vil ha ett nytteinstrument som mobil enn de sunne og gode produktene alkohol og sjokolade...

 

AtW

Nå nevnte jihn hverken sjokolade eller alkohol. Jeg er enig, den konstante trangen mange har for å holde seg oppdatert på sladder, hvilket er hovedgrunnen til at smartmobilen har kommet i denne posisjonen, gjør at de viser mindre interesse for det som faktisk skjer rundt dem.

Lenke til kommentar

Merker selv hvor "viktig" det dessverre har blitt for meg med smartmobil også. Det kan fort bli litt altoppslukende for min egen del.

 

Samtidig ser jeg jo at der er så mange nyttige funksjoner som det er vanskelig å klare seg uten, som for eksempel nettbank og diverse apps som gjør livet lettere.

 

Hørte forøvrig på radioen at salget av såkalte dumme mobiltelefoner er på vei opp igjen, og at retromobiler er i vinden.

 

Vurderer selv å kjøpe en "dum" mobil som kan brukes i ferier og slikt.

Lenke til kommentar

Syntes følelsen av og være totalt utilgjengelig for omverdenen er fantastisk når man vil koble av litt, så tar selv dager innimellom hvor jeg legger fra meg mobilen helt. Men enkelte personer blir jo nesten litt forbanna også, når de ikke kommer igjennom til folk altså, men det må da være lov i blant ;)

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...