Gå til innhold

Baumann garanterer lave priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Baumann, Hustad: kutt ut drittpratet, sørg for at samtaler til de forbanna spesialnummerne blir inkludert i de inkluderte ringeminuttene. Det er intet mindre enn en sammensvergelse mot europeiske telekunder at LISN (spesialnummer) i det hele tatt får lov til å eksistere.

Lenke til kommentar

Garanterer lave priser ved å fjerne konkurranse? Forno pisspreik.

 

Sannheten er at Netcom klarte ikke å konkurere mot onecall og tele2 på pris, og hva gjør man når man ikke kan utkonkurere dem? jo, kjøpe dem opp. Får vi da lavere mobilpriser? nei.

 

Personlig er jeg onecall kunde kunn for i min oppfattelse flotte kundeservice. Beholdes denne forblir jeg kunde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sannheten er at Netcom klarte ikke å konkurere mot onecall og tele2 på pris, og hva gjør man når man ikke kan utkonkurere dem? jo, kjøpe dem opp. Får vi da lavere mobilpriser? nei.

 

Sannheten er vel mer at Tele2 risikerte å stå uten nett og utbyggingsmuligheter etter at de sov i timen under frekvensauksjonen, og derfor var helt avhengig av å bli kjøpt opp av Ice eller Telia - hvis ikke hadde de gått på store tap på sendernettet sitt og måtte forbli en marginal virtuell operatør for all overskuelig fremtid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Sannheten er vel mer at Tele2 risikerte å stå uten nett og utbyggingsmuligheter etter at de sov i timen under frekvensauksjonen, og derfor var helt avhengig av å bli kjøpt opp av Ice eller Telia...

 

Men er det ikke slik at selskapene leier nett hos hverandre?

Lenke til kommentar

 

 

 

Sannheten er vel mer at Tele2 risikerte å stå uten nett og utbyggingsmuligheter etter at de sov i timen under frekvensauksjonen, og derfor var helt avhengig av å bli kjøpt opp av Ice eller Telia...

 

Men er det ikke slik at selskapene leier nett hos hverandre?

 

Hvis man er en virtuell operatør, ja. - Men Tele2 hadde konsesjon på eget nett i norge og hadde allerede inverstert store summer i å bygge det ut før de sto uten frekvenser.

Lenke til kommentar

Netcom har doblet datamengden på Smart Mini. Det er jo en start...

 

Ved å doble datamengden på Smart Mini er de effektivt konkuransedyktig mot bestselgerne til Chess, OneCall, Talkmore og Djuice. Altså Fri/Fri/Fri/1GB til 199. Ja, chess og onecall har noe familieopplegg hvor man sparer 30 kr pr abo men 199 er ordinær pris.

Jeg synes det er bra av NetCom å ta det steget.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...