Gå til innhold

Apple har hyret klokke-topp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen.

 

Jeg ser jo overraskende mange som bruker treningsklokker som vanlige arbåndsur. Om det er mote eller ei tør jeg ikke si, men det er nok et stort marked der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen.

 

Det er vel helt avhengig av produkttypen.

 

For min del så har jeg ikke sansen for produkter ala android wear eller gear fit, men det er rett og slett fordi jeg ikke ønsker et produkt som prøver å være en kombinasjon av mobiltelefon og klokke.

 

Det jeg ønsker meg er en bedre utgave af f.eks fitbit flex. Jeg ønsker et armbånd, det kan godt ha et lite led display som viser klokke og lar meg stille alarm, som måler puls, alt av bevegelser og har gps.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen.

Det er vel helt avhengig av produkttypen.

 

For min del så har jeg ikke sansen for produkter ala android wear eller gear fit, men det er rett og slett fordi jeg ikke ønsker et produkt som prøver å være en kombinasjon av mobiltelefon og klokke.

 

Det jeg ønsker meg er en bedre utgave af f.eks fitbit flex. Jeg ønsker et armbånd, det kan godt ha et lite led display som viser klokke og lar meg stille alarm, som måler puls, alt av bevegelser og har gps.

 

 

Enig, simpelt og stil fylt design.

Lenke til kommentar

Er det virkelig nødvendig å spy ut helt ubetydelige "nyheter" om eplet hver eneste dag? Generer de virkelig så mange klikk?

Tja, det er tydligvis interesser for nyhetene, også fra Apple-hatere.

I tradisjon tro trykker jo du på de "helt ubetydelige" nyhetene for å skrive standardkommentaren din.

 

AV de 2400 postene du har skrevet på dette forummet så er sikkert halvparten enlinjes søppelkommentarer i tråder som omhandler Apple.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...