Gå til innhold

— Sony Xperia Z3 knuser det meste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ifølge phonearena.com har en Sony-mobil som går under navnet D6653 blitt testet til en score på 37169 i AnTuTu. Til sammenligning ligger andre flaggskip, som for eksempel HTC One M8 og Samsung Galaxy S5, og vaker i området 35 000 til 36 000 poeng."

 

Bør også nevnes at iphone 5s scorer under 30000.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Begynner andre mobilprodusenter å ta i bruk OLED-teknologien i sine mobilskjermer, skal jeg sterkt vurdere noe annet enn Samsung.

 

Men back to topic; Sony virker som et ganske så interessant alternativ for tiden. Det virker som om at telefonene deres ble mer konkurranse-dyktige etter at samarbeidet med Ericsson opphørte.

Lenke til kommentar

"Ifølge phonearena.com har en Sony-mobil som går under navnet D6653 blitt testet til en score på 37169 i AnTuTu. Til sammenligning ligger andre flaggskip, som for eksempel HTC One M8 og Samsung Galaxy S5, og vaker i området 35 000 til 36 000 poeng."

 

Bør også nevnes at iphone 5s scorer under 30000.

 

Hvorfor? Det er jo fjorårets modell.

Lenke til kommentar

"Ifølge phonearena.com har en Sony-mobil som går under navnet D6653 blitt testet til en score på 37169 i AnTuTu. Til sammenligning ligger andre flaggskip, som for eksempel HTC One M8 og Samsung Galaxy S5, og vaker i området 35 000 til 36 000 poeng."

 

Bør også nevnes at iphone 5s scorer under 30000.

 

Bør også nevne at iphone 5s er betydelig mindre en sony xperia mobilene, og er somregel litt bedre kvalitet, ettersom min gamle sony xperia z1 fikk høytaler problemer der dem sluttet å virke helt, så jeg hører ikke når folk ringer mer.. gav opp etter 3 service der jeg fikk ny sony telefon, hvær gang med samme feil :\

 

Greit nok at den er vanntett, men når den også er helt lydtett, så er hele vitsen borte...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det høres ut som en virkelig har behov for dette, men eg kan bare ikkje forstå vitsen med de sinnsyke ytelsene og at en må ha det beste hele tiden. for vanlige folk så må jo det å få et bra kamera og et bra underholdnings opplegg som funker være godt nok. har hatt samsung 3 en stund nå, og greit nok den lagger litt men den er jo to år gammel. kjøper meg en som er fin og som funker bra så får det være godt nok for noen år. Har god tro på Oppo find 7 som kommer i morgen:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynner andre mobilprodusenter å ta i bruk OLED-teknologien i sine mobilskjermer, skal jeg sterkt vurdere noe annet enn Samsung.

 

Men back to topic; Sony virker som et ganske så interessant alternativ for tiden. Det virker som om at telefonene deres ble mer konkurranse-dyktige etter at samarbeidet med Ericsson opphørte.

 

Sony hadde da aldri et samarbeid med Ericsson, de kjøpte opp Ericsson og så endret navn til Sony Ericsson for så å endre det til kun Sony (Sony Mobile Communications AB), men ellers har ikke noe annet endret seg.

Lenke til kommentar

 

Begynner andre mobilprodusenter å ta i bruk OLED-teknologien i sine mobilskjermer, skal jeg sterkt vurdere noe annet enn Samsung.

 

Men back to topic; Sony virker som et ganske så interessant alternativ for tiden. Det virker som om at telefonene deres ble mer konkurranse-dyktige etter at samarbeidet med Ericsson opphørte.

Sony hadde da aldri et samarbeid med Ericsson, de kjøpte opp Ericsson og så endret navn til Sony Ericsson for så å endre det til kun Sony (Sony Mobile Communications AB), men ellers har ikke noe annet endret seg.

 

Hadde de aldri det???

hvorfor het det sony ericsson da???

tror du må oppdatere deg litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enda en 801 telefon??? Nei pokkern ta... Får vel håpe at enten LG eller Samsung har baller til å slippe en 805 telefon snart, med 3GB ram..

 

Haha morsomste innlegget på lenge!

 

Blir som å kjøpe en heftig PC til 12 lapper og si "enda en 4770k prosessor, pokkern ta." Som om en 4790k hadde gjort underverker lissom.

 

Eller, som om en 805 gjør underverker i forhold til 801. Flisespikkeri ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sykt hvor mange såkalte "toppmodeller" produsentene spyr ut om dagen, og virker jo som vi forbrukere lar oss lokke like enkelt hver gang. Må si det går lenge mellom hver gang jeg prøver noe nytt som gir meg en Wow-opplevelse om dagen. Z2, ja den var fin. S5 ga meg faktisk nada nix, Dog skal sies at jeg har prøvd Oppo sin Find 7 nå, makan til telefon har jeg aldri vært borti. Godt det er noen som tørr å utfordre de store produsenetene.

Lenke til kommentar

 

Sykt hvor mange såkalte "toppmodeller" produsentene spyr ut om dagen, og virker jo som vi forbrukere lar oss lokke like enkelt hver gang. Må si det går lenge mellom hver gang jeg prøver noe nytt som gir meg en Wow-opplevelse om dagen. Z2, ja den var fin. S5 ga meg faktisk nada nix, Dog skal sies at jeg har prøvd Oppo sin Find 7 nå, makan til telefon har jeg aldri vært borti. Godt det er noen som tørr å utfordre de store produsenetene.

 

Basert på hvor mange telefoner du virker til å ha hatt over ett kort tidsrom burde du vel være glad for en jevn strøm av nye modeller?

 

AtW

 

 

 

Haha tenkte akkurat det samme :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det høres ut som en virkelig har behov for dette, men eg kan bare ikkje forstå vitsen med de sinnsyke ytelsene og at en må ha det beste hele tiden. for vanlige folk så må jo det å få et bra kamera og et bra underholdnings opplegg som funker være godt nok. har hatt samsung 3 en stund nå, og greit nok den lagger litt men den er jo to år gammel. kjøper meg en som er fin og som funker bra så får det være godt nok for noen år. Har god tro på Oppo find 7 som kommer i morgen:)

 

Sinnsyk ytelse? Sitter daglig og ittiterer meg hvor latterlig trege mobilene/nettbrettene her i huset er sammenlignet med en PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...