Gå til innhold

– NSA sjekker hvem som besøker Tor-hjemmesiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen snart se til h#&*%$e å legge ned NSA?

"One does not simply - shut down the NSA. "

 

Alternativt:

"Du legger ikke ned NSA, NSA legger ned deg ...."

 

Forresten, merkelig hvor mye NSA ligner på NAZI.. NSA-zi ..

Haha, fikk reklame på venstre sida her ... "Politiet søker: Rådgiver datalagring".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis du vil vite hvordan fremtiden ser ut, så kan du lese George Orwells 1984 eller se TV serien Continuum. I praksis har de store selskapene og bankene den reelle makten i verden - eller rettere sagt, de som eier disse. Som Frank Zappa en gang sa, “Government is the Entertainment division of the military-industrial complex.”

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan noen snart se til h#&*%$e å legge ned NSA?

 

Faktumet er at NSA vet du om i allefall... Men jeg tror ikke FSB i Russland eller lignende organisasjoner til andre land er langt bak NSA så de gjør nok AKKURAT det samme.

Så da må det bli masse nedleggelser i flere land om du ønsker dette, samt for å få NSA til å gi opp sine servere så må det nok mer kraftigere lut til enn ord fra en president.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du vil vite hvordan fremtiden ser ut, så kan du lese George Orwells 1984 eller se TV serien Continuum. I praksis har de store selskapene og bankene den reelle makten i verden - eller rettere sagt, de som eier disse. Som Frank Zappa en gang sa, “Government is the Entertainment division of the military-industrial complex.”

George Orwells skrekkscenario er allerede forbigått av det spionasjesamfunnet vi lever i nå.

Lenke til kommentar

NSA -> NAZI -> Nazistene drepte jøder -> Jøder eide WTC -> Jøder stod bak 9/11 -> 9/11 høres mye ut som 911 -> 911 i Norge er 112 -> 112 er politi -> POL I TI denne drikken har 10% alkohol og selges på polet -> Ciderhuset ligger i Balestrand i Sogn -> Hans Gude bodde i Balestrand -> Hans Gude malte "Brudeferd i Hardanger" -> Det ble malt i 1848 -> 1848 ligner veldig på 4181 -> 4181 er ID for Lego Pirates of the Caribbean -> Inspirert av filmen med samme navn som handler om pirater -> NSA er pirater

 

 

woman-shocked-3.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvis du vil vite hvordan fremtiden ser ut, så kan du lese George Orwells 1984 eller se TV serien Continuum. I praksis har de store selskapene og bankene den reelle makten i verden - eller rettere sagt, de som eier disse. Som Frank Zappa en gang sa, “Government is the Entertainment division of the military-industrial complex.”

George Orwells skrekkscenario er allerede forbigått av det spionasjesamfunnet vi lever i nå.

 

Ja, men jeg forenklet det en del og nevnte ting flere mennesker kanskje har hørt om. Overvåking er bare en del av dette. Undersøker man f.eks Agenda 21, så finner man ut at dem ønsker mer enn makt, penger og kontroll over massene. De ønsker også en reduksjon av befolkningen på Jorda, og bruker "Sustainable development" i sine ordspill for å rettferdiggjøre det hele.

Lenke til kommentar

 

jeg tror ikke FSB i Russland eller lignende organisasjoner til andre land er langt bak NSA så de gjør nok AKKURAT det samme.

 

Nei. Det er enorm forskjell.

 

FSB og Kinas ditto, har ingen ambisjoner om å leke verdenspoliti og verdensdommer.

 

 

Godt mulig, men de loggfører nok i samme stil uansett og misliker de deg så tar de deg nok for samme sak når du dukker opp på deres side av grensa, eller gjør det vanskelig for deg slik som NSA sørger for at whistleblowers blir utsatt for.

 

Lenke til kommentar

Hmm, har faktisk ikke fått med meg dette om finger prints'a før nå.

Er det noe måte man kan finne ut om man har et virus som sender slike på pc'en sin?

 

Det er nok ikke sånn det foregår. Facebook og Google vet stort sett alltid hvem du er når du er på nettet. Nær sagt hver side bruker komponenter som gjenkjenner deg fra disse to leverandørene. Dette blir enkelt kryssreferert med alle brukerkontoer etc, som du slipper fra deg, din IP og eventuelt MAC-adresse, etc.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvis du vil vite hvordan fremtiden ser ut, så kan du lese George Orwells 1984 eller se TV serien Continuum. I praksis har de store selskapene og bankene den reelle makten i verden - eller rettere sagt, de som eier disse. Som Frank Zappa en gang sa, ?Government is the Entertainment division of the military-industrial complex.?

George Orwells skrekkscenario er allerede forbigått av det spionasjesamfunnet vi lever i nå.

Ja, men jeg forenklet det en del og nevnte ting flere mennesker kanskje har hørt om. Overvåking er bare en del av dette. Undersøker man f.eks Agenda 21, så finner man ut at dem ønsker mer enn makt, penger og kontroll over massene. De ønsker også en reduksjon av befolkningen på Jorda, og bruker "Sustainable development" i sine ordspill for å rettferdiggjøre det hele.

 

 

+ for Zappasitat i første post

 

I nr 2 så er vel innspillet ditt: ikke googl Agenda 21, for da vet DE akkurat hvem DU er. Og TRO meg, jeg aner ikke om det er ironi i den siste setningen din eller IKKE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...