Gå til innhold

Messenger er endelig på iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg hadde aldri problemer med å svare folk fort med selve fb appen, men jeg kan skjønne at det blir vanskelig og nokså hardt arbeid for enkelte folk som regelrett driter i å svare, men slike folk hadde aldri svart uansett hvor enkelt det var uansett.

 

Misliker denne appen sterkt, hvorfor i svarte helvete faen kan man ikke logge ut av den, er de helt fuckings retarded hos facebook, obvious spørsmål for ja, det er de.

 

De bruker passe bra dumme argumenter for å pushe en app, men hva med de av oss som bare brukte fb appen til å sende meldinger, vi kan jo bare avinstallere den også drite i å bruke den, hadde enda flere folk gjort dette så hadde de kanskje skjønt at de har drept sin egen app.

Er jo også gøy at dette testes først på europeere og ikke de hovne amrikanerne de burde testa den først på, men de er jo red for hjemme publikumet tross alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der var FB for ipad avinstallert. FB for nettleser er uansett mye bedre da man faktisk kan følge linker videre til normale websider uten at de skal tvinges igjennom i FB appen og resultere i tap av funksjonalitet. Eks vil ikke spille av noen typer video, mens går man til siden direkte inne nettleser så funker det fint.

 

Good riddance!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tlf så må du nok ha appen, jeg MÅ ihvertfall ha det, men om du kan omgå dette ved å ikke oppdatere selve fb appen veit jeg ikke.

De tester jo på oss europeere først så de ikke skal få en masseflukt ifra amerikanske brukere, aner ikke engang hvordan jeg skal kunne protestere mot denne appen eller få de til å gjøre forandringer, men men.

 

Men, du kan laste ned appen også binde den opp mot en konto, så kan du logge inn på en anna konto med fb appen å sende meldinger som vanlig med appen, slik kan man omgå det å bruke messenger appen, men de har jo fucka den appen som rimelig bra også når du skal sende meldinger syns jeg.

Du kan av en eller anna stupido tilbakestående idiotisk måte ikke logge ut av denne messenger appen, skjønner ikke hva han fuckings retarden som fant på at du ikke skal kunne logge ut tenkte, han må jo ha blitt født bak en stein i ett eller anna redneck distrikt i usa.

 

Jeg syns liksom ikke det er noen god måte å slå av så kalte varsler, dvs at den varsler deg om nye meldinger, du kan liksom slå av varsler i 1 time eller frem til kl 08.00, hva faen?

Hva hvis jeg vil ha slått av varslene mine mye lenger?

Joda, jeg kan jo sikkert manuelt slå av både lyd, lys og vibrerings varsel, men jeg kan fortsatt se om jeg har fått en melding eller ikke.

 

Men det er jo tross alt bare amerikanere som kan finne på noe så genialt som dette her, syns at misnte krav er at man skal kunne logge ut av appen, helt ut, men neida.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Forstår egentlig ikke motviljen mot disse appene, så lenge de fungerer som de skal. Messenger på telefon har erstattet sms for meg og mine venner, og appen er integrert i operativsystemet på en mye dypere og mer sømløs måte enn den vanlige facebook-appen noen gang kunne ha blitt. De få gangene man trenger noe mer enn messenger-appen tilbyr kan man jo bare fyre opp web-versjonen.

 

Seriøst, hva er problemet? De kanskje 20 megabytene appen tar opp på brettet ditt? (ren gjetning)

Har faktisk ventet på en lignende app på ipad, og håper den som har kommet nå er like bra som den på telefon.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...