Gå til innhold

Disse 5 Samsung-mobilene får Android 4.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hmmm...

ser at det står at oppdateringen er tilgjengelig fra mai 2014 for Note II GT-N7100. Jeg har denne, men ingen oppdateringer tilgjengelig når jeg forsøker å oppdatere. har kun 4.3 nå

 

Kun i noen land foreløpig

aha, får bare smøre meg med tålmodighet da :)

Lenke til kommentar

S3 får ikkje 4.4 av den enkle grunn at den har kun 1GB RAM. KitKat åleine brukar vel 500MB så då er det lite igjen etter at Samsung har lang inn sitt.

Tenker at S3 skal overleve utan 4.4 KitKat.

Kan sikkert bruke ein strippa custom ROM, men ver klar over at du kan få problem pga lite minne (app crash osv).

Endret av Gazer75
Lenke til kommentar

S3 får ikkje 4.4 av den enkle grunn at den har kun 1GB RAM. KitKat åleine brukar vel 500MB så då er det lite igjen etter at Samsung har lang inn sitt.

 

Tenker at S3 skal overleve utan 4.4 KitKat.

 

Kan sikkert bruke ein strippa custom ROM, men ver klar over at du kan få problem pga lite minne (app crash osv).

 

Mener å ha lest at KitKat skulle være tilpasset for å kunne fungere på enheter med 512 mb ram, og dermed seg jeg ikke helt problemet hvorfor de ikke klarer å grave litt mer for å få til en oppdatering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Note II 4G har fått oppdateringen, men det er ingen planer (i Norge) om å oppdatere Note II (slik alle rykter tilsier). Faktisk var Note II 4Gs oppdatering så lite snakket om at oppdateringen aldri ble nevnt på nettsidene til Samsung i Norge. Brått hadde feltet for nåværende versjon blitt endret fra 4.3 til 4.4 ...

 

Dersom Note 4 ikke er en vesentlig oppgradering av Note II (noe Note 3 ikke er), så dropper jeg hele Samsung/Android og hopper over til WP. Makan til trege oppdateringer fra Samsung! :grumpy:

Lenke til kommentar

Synes nå det er rart. Ser de stadig ruller den ut i andre land. Kom 2 nye senest idag (kilde: www.sammobile.com).

Så ville tro det kommer oppdatering i nærmeste femtid til gt-n7100 (note II) også i Norge. Men uansett så er det ikke så viktig egentlig, er veldig fornøyd med min note II etter oppdatering 4.3 så har ikke noe spesielt behov for 4.4, men uansett moro med oppdateringer da ;-)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig oppdateringene til telefonene? Hvis jeg er i Nederland, tar en hard reset og setter språket til nederlandsk, kan jeg da få 4.4 (som nederlandske Samsung har)? Eller er det noe spesifikt med modellen for hver region (slik at telefonene i praksis ikke kan selges i andre land)?

 

Det som er viktig med oppdateringer, er at Google implementerer rettelser og sikkerhetsoppdateringer i OSet. Disse får man ikke dersom man bruker en Android-telefon som ikke har vanilla Android (som Nexus).

Endret av IT-guy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...