Gå til innhold

Ikke bare å rulle av gårde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste ikke hvor stort skadepotensiale en slik hadde før jeg så videoen.

Feite og late folk med total mangel på motorikk vil sikkert være hovedbrukere av denne, og i kombinasjon med at den ikke skrur seg av når du rammler, men heller fortsetter å gi gass så har du ett problem når du med en uatletisk kropp blir sittende fast i Segwayen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å lure hvorfor dem ikke gjør som motorsykler, har sånn at man kan rulle på handa for å gi fart, det at man læner seg framover og bakover kan gjøres naturlig utenom dette, og eller være krevd i tilleg, for om man skulle miste ratte og framdeles være lent så vil den stoppe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å lure hvorfor dem ikke gjør som motorsykler, har sånn at man kan rulle på handa for å gi fart, det at man læner seg framover og bakover kan gjøres naturlig utenom dette, og eller være krevd i tilleg, for om man skulle miste ratte og framdeles være lent så vil den stoppe..

 

Det høres ut som en mye bedre løsning! Det at man må lene seg frem eller tilbake blir helt feil om man mister litt kontroll, håndgass må da være tryggere?

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er hvor dette kommer fra..Greit, Erna brukte det som "valgflesk" etter at hun ble PM, smiska med Brækhus og fikk proffboksing opp til vurdering, men segway??? Hvor kom opphevelse av det forbudet fra? Så hun en morsom video på youtube på vei til intervju? Hun er jo en flittig ipad-bruker

Lenke til kommentar

Du kan så si, Bytex. Men dette var vel et temmelig unødvendig forbud uten særlig støtte i befolkningen. Å fjerne det er vel noe av det mest fornuftige regjeringa har gjort siden de kom til makta. Ikke at de har lagt lista så høyt da.

 

Det er jo ikke ett direkte forbud, det er bare det at motorkjøretøyet har endel krav i loven, og tidligere så har segway falt inn under motorkjøretøy-gruppen. (uten å oppfylle kravene, hadde den gjort det hadde den presumptivt vært lovlig)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...