Gå til innhold

Samsung har lansert Galaxy S5 Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony Z1 Compact er en langt bedre telefon i denne kategorien. Hva er det Samsung driver med egentlig? og forøvrig LG, HTC, men sistnevnte er ikke ip68.

S5 mini skulle hatt samme innmaten som storebror S5, med et 4.3" 1080p ips panel, vekt på 120 gram og tykkelse på max 8mm. Hadde de også fått klemt inn et 2500mAh batteri så kunne den muligens ha konkurrert mot Sony´s kommende Z3 Compact!! Skjerp dere Samsung! HTC og LG burde vel snart få på plass ip68? Jeg kjøper ikke en telefon uten lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit at vi allerede nå kan konstatere at Sony får markedet for seg selv med en kommende Z2 Mini. Det setter de nok pris på.

 

 

Rart,at ingen vil konkurrere med Sony på mini-markedet. Kanskje når de ser populariteten til z1 compact og snart z2 compact.

 

 

Om ryktene stemmer og Apple kun kommer med iPhone 6 med 4,7 og 5,5" så vil Sony virkelig kunne fortse i dette segmentet / markedet helt alene fremfor. Er nok mye penger å hente for Sony der.

Lenke til kommentar

 

Greit at vi allerede nå kan konstatere at Sony får markedet for seg selv med en kommende Z2 Mini. Det setter de nok pris på.

 

 

Rart,at ingen vil konkurrere med Sony på mini-markedet. Kanskje når de ser populariteten til z1 compact og snart z2 compact.

 

 

Om ryktene stemmer og Apple kun kommer med iPhone 6 med 4,7 og 5,5" så vil Sony virkelig kunne fortse i dette segmentet / markedet helt alene fremfor. Er nok mye penger å hente for Sony der.

Med mindre det skjer en total endring i utviklingen som gjør at skjermene generelt blir mindre.

 

Personlig lot jeg meg forføre av de store og har hatt store telefoner noen år nå, men etter jeg fikk meg en topp spesifisert tlf som jeg kan bruke med én hånd, vil jeg aldri gå tilbake til store skjermer igjen. :-D

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...