Gå til innhold

Nå pensjoneres QuickOffice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil lese .pdf bli implementert i Google Drive også da? Som jeg har skjønt det fungerer ikke å lese .pdf utenfor QuickOffice uten å installere en egen app.

 

Skydrive, eller OneDrive som det heter nå, så kan du åpne pdf filer :)

Prøv Onedrive, som forresten også har innebygget word, excel osv.. outlook.com for å sjekke ut hele pakken :) Dropp Google som bare leser alt du har uansett :p

Lenke til kommentar

Åpne PDF filer virker fint i Google Drive hos meg, eller er det bare fordi jeg også har QuickOffice installer? Virker som den blir åpnet i drive, og den forhåndsviser også innholdet med thumbnails.

 

Edit: Kunne vist til og med bruke kamera til og skanne dokumenter som ble lagret som PDF uten at jeg hadde testet det før. Men når jeg avinstallerte Quickoffie virket plutselig kun forhåndsvisning i Drive, merklig ettersom PDF skal være støttet filformat, selv PSD filene mine viser den lett.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Åpne PDF filer virker fint i Google Drive hos meg, eller er det bare fordi jeg også har QuickOffice installer? Virker som den blir åpnet i drive, og den forhåndsviser også innholdet med thumbnails.

 

Edit: Kunne vist til og med bruke kamera til og skanne dokumenter som ble lagret som PDF uten at jeg hadde testet det før. Men når jeg avinstallerte Quickoffie virket plutselig kun forhåndsvisning i Drive, merklig ettersom PDF skal være støttet filformat, selv PSD filene mine viser den lett.

Jeg deaktiverte QuickOffice og da fikk jeg ikke lest PDF. Noe ble åpnet da jeg trykket på en PDF-fil som lå på min Google Drive, men dokumentet fikk jeg ikke fram. Aktiverte QO igjen og alt var greit.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...