Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30fps og ren grafikkonanisme. Kunstige vegger rundt hele banen. Blærk...

 

Håper de har en skikkelig fysikkmotor i bunn, så kan de heller ha masse hjelpemidler som kan aktiveres for de evneveike need-for-speed-fantastene. Men det ser ut som ren hovercraftracing på videoene som er vist....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det helt store med grafikken her. Litt kornete bilde og etter traileren å bedømme er det ikke bedre grafikk enn det er på gamle NFS Shift. Sier ikke det er dårlig, men i mine øyne lukter det ikke en gang på en "wow-faktor"

 

Det er ganske mye bedre enn NFS Shift. Tror du må se på Shift igjen.

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke det helt store med grafikken her. Litt kornete bilde og etter traileren å bedømme er det ikke bedre grafikk enn det er på gamle NFS Shift. Sier ikke det er dårlig, men i mine øyne lukter det ikke en gang på en "wow-faktor"

Det er ganske mye bedre enn NFS Shift. Tror du må se på Shift igjen.

 

Måtte faktisk gjøre det ja, begynte å undre. Men holder enda på at det ikke er nevneverdig forskjell fra Shift og dette. Med mindre det er en annen trailer enn den som de viser til her, så skulle man tro den var den kanskje 3 år gammel. Det er langt fra imponerende (men nå snakker jeg jo kun om grafikkdelen, og ikke spillet).

Lenke til kommentar

Åååå... kommer det ikke til pc :-(

 

Det er jo bedre å styre bil-, sports- og platform spill med konsoll > mus/tastatur. Med mindre du har ratt og pedaler eller noe slikt.... rts, fps, moba er bedre egnet til mus/tastatur på grunn av presisjon og antall knapper til binds, macros og sånn..

Er det pga 30 fps du vil ha det til PC? Eller andre grunner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...