Gå til innhold

Ryse 2 skal være kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn går det når man begynner å lage spill for svake konsoller. Crysis 1 solgte jo like mye på PC som Crysis 2 på PC/PS3/360 til sammen.

 

Crysis 1 var et knallbra spill. Må si jeg var veldig skuffet over både Crysis 2 og 3. En ting er at gameplay er mer lineært, en annen ting er at historien i 2 og 3 divergerer veldig og tar en helt ny retning enn Crysis 1. Syntes det første spillet hadde en mye bedre historie, og en mer spennende måte å fortelle den på.

 

Og en tredje ting som irriterte meg grenseløst er at de byttet skuespiller OG attpåtil utseende på Psycho i Crysis 3. Det ødela hele spillopplevelsen for meg. Hadde vært mye bedre bare å droppe å ha med Psycho og heller introdusere denne mannen som en ny karakter...

Lenke til kommentar

 

 

Vil heller si, "sånn går det når man lager svake spill for konsoller."

Når de lager svake spill som kun ser pene ut så har det nok ikke noe å si hvilken platform de er på tror jeg.

PC versjonen av Crysis 1 var fantastisk på alle måter.

Nå solgte også Crysis 1 mye på grunn av den heftige grafikken de frontet med. Det var vel hovedgrunnen til at f.eks jeg og mange av vennene mine plukket opp spillet.

Lenke til kommentar

Nå solgte også Crysis 1 mye på grunn av den heftige grafikken de frontet med. Det var vel hovedgrunnen til at f.eks jeg og mange av vennene mine plukket opp spillet.

 

 

Men så var det jo også et forholdsvis ålreit og annerledes spill. Oppfølgerne er mye mer like CoD/Halo/Killzone/Resistance, og iallefall for meg langt mindre interessante. Kan godt være Crytek hadde gjort det bedre om de hadde holdt seg litt mer til sin nisje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå solgte også Crysis 1 mye på grunn av den heftige grafikken de frontet med. Det var vel hovedgrunnen til at f.eks jeg og mange av vennene mine plukket opp spillet.

 

Kanskje det gjelder deg og din omgangskrets, men jeg og mange andre spilte det fordi det var moro. Grafikken var bonus.
Lenke til kommentar

 

Nå solgte også Crysis 1 mye på grunn av den heftige grafikken de frontet med. Det var vel hovedgrunnen til at f.eks jeg og mange av vennene mine plukket opp spillet.

 

Kanskje det gjelder deg og din omgangskrets, men jeg og mange andre spilte det fordi det var moro. Grafikken var bonus.

Ikke misforstå meg, jeg har vel runnet spillet 3-4 ganger. Hatt mye morro med det, men grafikken var grunnen til at vi plukket det opp. Nummer to var ikke like gøy for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...