Gå til innhold

Oculus VR vil nå ut til én milliard kunder - bruker Android som modell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oculus sier ditt...

Facebook kjøper datt...

Sony lover det ene...

Atter en artikkel om det andre...

 

Mitt spørsmål er veldig enkelt: nå har mange ventet på å få kjøpt... til om med ikke helt high end, men la oss bare si "tistrekkelig gode" VR briller for gamings og hva ellers. Skal det liksom ta 10 år til før de endelig blir lansert? Hva f*** er så vanskelig med å få designet ett sett med briller og satt de i masseproduksjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva f*** er så vanskelig med å få designet ett sett med briller og satt de i masseproduksjon?

 

Mye.

 

Jeg har et DK1, og det er en lang vei å gå teknisk og platformmessig. Jeg kunne knapt komme gjennom Half-Life 2 med denne utgaven fordi det er så slitsomt. Oppløsningen er lav, det er noe treghet når man snur hodet, og svært lite programvare for brillene. Det er lett å bli simulatorsyk (bilsyk). Det er også et stykke å gå på ergonomi. De bør blir kjøligere å ha på ansiktet, og gjerne lettere og luftigere.

 

For at denne teknologien skal bli en suksess er det nok lurt at de kommer lengre på disse områdene. Det begynner å ligne på noe nå dog, så jeg ser i alle fall frem til DK2, og en enda bedre forbrukerversjon i 2015.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...