Gå til innhold

E-SPORT: So You Think You Can Cast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arbeidsledig og stuff så kan ta meg tida til å sette meg inn i spilla og være kommentator. Har aldri spillt dota 2 tho...

 

Hei

 

I første sesong er det LoL, Counter Strike: GO og StarCraft II som er spillene man kan kommentere. Så har vi veldig lyst å gjøre noe på Dota 2 senere :)

Lenke til kommentar

Har castet en del Dota 2, hadde vært digg å tatt det videre til neste steg. Satser på at gamer.no utvider til det snart ;)

 

Du kan helt trygt satse på det ;)

Vi vil rett og slett ikke påta oss for mye samtidig. Heller gjøre noe bra, enn mye dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere skriver ingenting om netthastighetskrav her. Ikke alle har raskt nok nett til å kunne hoste en stream på Twitch. Har dere noen løsning på dette?

 

Vi antar at de som søker og er litt interessert i casting allerede, har nettlinja som trengs for å sende en strøm til Twitch-serveren :-)

 

Her er forresten en relevant guide om strømming: http://www.gamer.no/artikler/guide-stromming/156079

Lenke til kommentar

jeg er veldig interessert å kommentere CS:GO men har ikke camera men har mic osv. er det et problem eller? Har erfaring med å snakke osv har jobbet i radio før.

 

Våre faste kommentatorer vil få topp utstyr av oss, men i selve konkurransen må man holde dette selv. Du bør derfor låne eller kjøpe et midlertidig kamera, men du trenger ikke gjøre det før søknadsfristen har gått ut.

Lenke til kommentar

Har utstyrskvalitet noe å si?

 

 

Hei Huginn,

 

Så lenge vi hører deg tydelig, og du har bra nok hastighet på linja, så har det ikke noe å si. Vi er i hovedsak ute etter de mest talent og potensiale for casting. Utstyr vil vi uansett stå for senere.

 

Mvh,

 

Stein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...