Gå til innhold

Nå skal Android ta over bilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er rart at ikke Tesla er en av dem som er med i denne sammenheng. De skal jo ha god kontakt med Google i forbindelse med kjøreassistanse, og dette vil jo bare være en enkel oppdatering OTA, og ferdig med det. Med mindre Tesla ganske enkelt mener at det de har nå er bedre.... Eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple og Google, vær så snill. SAMMARBEID!!!

 

Jeg er så langt ifra interissert i å kjøpe en bil der jeg binder meg til mobiltelefon leverandør.

 

Mange av Google sine apper er tilgjengelig i iOS også så fremst ikke Apple legger inn begrensninger. Jeg vil tro at dette systemet vil kunne kommunisere med Google sine apper på telefon uavhengig om det er Android eller iOS telefon. Google ønsker jo at deres tjenester skal være tilgjengelig for alle, men jeg blir overrasket om Apple ikke struper muligheten for å bruke iPhone til å kommunisere med Android Auto. iOS funker på Chromecast så det burde være fullt mulig å få iPhone til å funke med Android Auto. Google er ikke kjent for å legge begrensniger på kompatibilitet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...