Gå til innhold

Microsoft vil tvinge deg til å oppdatere Skype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Forhåpentligvis skal de etterhvert endre Skype til Lync.

At de lager en klient som overtar for begge to kan være greit, men jeg håper virkelig ikke de lar Lync overta for Skype.

 

 

Lync er jo mye mye bedre program. Har du brukt det noen gang?

 

 

 

Bruker Lync daglig på jobb. Hadde med glede kastet det langt bort om jeg kunne hatt Skype isteden.

Ikke brukt Skype etter jeg installerte Win 8 pga det idiotiske fullskjerm tullet. Er det den Skypen de skal tvinge på Win 7 brukere?

 

Last ned desktop-versjonen av Skype, så slipper du fullskjermtullet som du kaller det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Forhåpentligvis skal de etterhvert endre Skype til Lync.

At de lager en klient som overtar for begge to kan være greit, men jeg håper virkelig ikke de lar Lync overta for Skype.

 

 

Lync er jo mye mye bedre program. Har du brukt det noen gang?

 

 

 

Bruker Lync daglig på jobb. Hadde med glede kastet det langt bort om jeg kunne hatt Skype isteden.

Ikke brukt Skype etter jeg installerte Win 8 pga det idiotiske fullskjerm tullet. Er det den Skypen de skal tvinge på Win 7 brukere?

 

Last ned desktop-versjonen av Skype, så slipper du fullskjermtullet som du kaller det.

 

 

Hvorfor? Hva i alle dager er bedre med skype enn lync?

 

AtW

Lenke til kommentar

For eksempel at i Skype kan jeg se samtaleloggen med en kontakt direkte i chatvinduet. I Lync må jeg finne den igjen i Outlook.

Det slo meg forresten nettopp at vi fremdeles kjører på Lync 2010. Det er meget mulig at jeg liker 2013 bedre.

 

Du finner det jo via lync, greit nok den da åpnes i Outlook, men det er jo et meget mye bedre log, lagring og søk etter informasjon i et enkelt plass.

 

Verre i Skype. Det er lagret i hvert enkelt person, tenk om du ikke husker hvem som sa hva? Må trykke deg inn på en og en..

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...