Gå til innhold

Onsdag kan du bestille Nokia Lumia 930


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser frem til test, og den evige kommentarern om app utvalget som helt sikkert kommer ;)

 

Selv synes jeg app-utvalget er ganske bra nå. I flere tester på Amobil så finnes faktisk appene som etterlyses, men journalisten har ikke orket å søke i Windows Store. F.eks. Lumia 630 fikk trekk for ikke å ha filbehandler, selv om Microsofts egen filbehandler allerede var lansert og 3. parts apper har støttet dette lenge. I omtalen av Windows Phone 8.1 i April i år greide Amobil å påstå at Instagram og Spotify ikke var tilgjengelig, selv om offisiell Instagram kom november 2013 og Spotify i februar 2013.

 

Det virker dessverre som om redaksjonen ikke liker/ikke er interessert i Windows Phone.

Endret av Judaz
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ble en oransje 930 på meg selv om jeg ikke noen som helst grunn til å bytte ut 920en.

 

Det er strengt tatt svært lite revolusjonerende med 930 sammenlignet med 920. Virker som om specs er jazzet opp bare for å ikke la det være en deal breaker for folk som vurderer og skifte OS og tror WP krever like mye Juice som Android. Etter å ha brukt 920 i 1,5 år, fremstår det som overkill å kjøre på med det som er i 930. WP 8.1 er et selling point, men det er jo tilgjengelig på de fleste andre Lumia allerede.

 

Bedre plass til Live tiles, bra design og litt mindre vekt var kanskje det som tippet meg over, samt at de beholder trådløs lading. Håper bare den er like robust som 920 når det er svinkaldt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...