Gå til innhold

Nye Star Wars kan være i trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de finner ut at de kan spille inn scener hvor Herr Ford ikke er med, slik at når han er friskmeldt så spiller de inn hans scener og syr det fint og pyntelig sammen med resten.

 

Hvis de mååå vente 6 mnders, så forteller det mye om hvor stor rolle Herr Ford har i den nye filmen :) en hovedrolle!

Lenke til kommentar

Innspillingstida er neppe på 6 måneder, så det hjelper nok lite å stokke om på rekkefølgen. Mye kan sikkert erstattes med CGI, men det koster jo det hvite i øyet. Dessuten er det nok sikkert nok CGI på denne filmen som det er.

Jeg kan godt vente til Ford er frisk, ingen bråhast med ny film. Det blir sjelden bra...

Lenke til kommentar

Innspillingstida er neppe på 6 måneder, så det hjelper nok lite å stokke om på rekkefølgen. Mye kan sikkert erstattes med CGI, men det koster jo det hvite i øyet. Dessuten er det nok sikkert nok CGI på denne filmen som det er.

Jeg kan godt vente til Ford er frisk, ingen bråhast med ny film. Det blir sjelden bra...

Ikke helt sikker på at jeg følger argumentasjonen din om 6 mnder innspillingstid. Det har lite si om det er 6 mnder eller 12 mdner innspillingstid når man stokker om på rekkefølgen av scener som skal spilles inn. De har fler enn bare ett kamerateam så det vil gå fint å ta ting samtidig, regner jeg med.

Men dette har de kontroll på :)

Eneste jeg tolker ut av den avgjørelsen er at Mr. Ford har en stor rolle, og det er bare positivt i mine ører :)

Lenke til kommentar

Ikke helt sikker på at jeg følger argumentasjonen din om 6 mnder innspillingstid. Det har lite si om det er 6 mnder eller 12 mdner innspillingstid når man stokker om på rekkefølgen av scener som skal spilles inn. De har fler enn bare ett kamerateam så det vil gå fint å ta ting samtidig, regner jeg med.

Men dette har de kontroll på :)

Eneste jeg tolker ut av den avgjørelsen er at Mr. Ford har en stor rolle, og det er bare positivt i mine ører :)

 

Selve innspillingstida pleier ikke å være så utrolig lang, svært sjelden så mye som 6mnd. Hvis det f.eks er tre måneder innspilling og Ford er ute i seks, så hjelper det ikke å stokke om rekkefølgen. Tida blit uansett for snau...

Dette er uansett ikke noe vi skal bruke tida på å diskutere, vi skal glede oss over at Ford nok engang skal spille inn SW-film :) Og da er mitt tips at man heller venter til han blir bra enn å skrive om filmen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...